Kızlar, çocuk sahibi olmak istemeyen bir erkekle evlenir miydiniz? Neden? (+1 hepinize) ?

Hanımlar lütfen görüp de cevaplamamazlık etmeyin.
En azından sadece anketi doldurun.
evet evlenebilirdim. çocuk o kadar da önemli değil.
hayır asla evlenmezdim. anneliği mutlaka tatmak istiyorum.
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Güncellemeler
+1 yıl
Bayanlar :)
Güncellemeler
+1 yıl
neden istemiyorsun diye soranlar için :
1) genetik bir Hastalığım var
2) çocuk sevmiyorum
3) işin ekonomik boyutu
4) böyle bir ülkeye çocuk getirmenin hiç akıl kârı olmaması
5) o çocuğun ileride Hayırsız birisi olma ihtimali
Güncellemeler
+1 yıl
Güncel
Kızlar, çocuk sahibi olmak istemeyen bir erkekle evlenir miydiniz? Neden? (+1 hepinize) ?
Cevapla