Yaşıtlarımdan geride kaldım ne yapabilirim (açıklamayı oku)?

Sorunum, sıkıntı yaşadığım, dert ettiğim şeyler şunlar:
1. Sosyal ortamlarda çekiniyorum.
2. Sohbet edemiyorum çünkü tecrübem bi deneyimim yok bi tek fitness yaparım ve futbol takip ederim.
3. Yaşıtlarımdan küçük duruyorum yani 18 yaşındayım ama 16 gibi duruyorum ve davranıyorum.
4. Sevgilim olmadığı için bu zamana kadar kendim gibi bi kız bulabilirmiyim? nasıl bulabilirim? şu an 12. sınıfım (1sene sınıfta kaldım) seneye üniversiteye başlicam ve üniversitede benim kız halimi bulabilirmiyim yani (ilişki deneyimi olmayan, güvenilir, ailesine/dostlarına sadık, canım canım hareketler yapmayan gerçekten bi hedefi olan yani hayatı boş gelip boş yaşayan birisi olmasın ve bana güzel gözüksün yani güzel olsun) ben kendimde ne varsa karşımda da onu istiyorum.

ŞU SORUNLARIMA Bİ ÇARE BULANIN İNŞALLAH TÜM DUALARI KABUL OLUR.

Yaşıtlarımdan geride kaldım ne yapabilirim (açıklamayı oku)?
Cevapla