Her şey için çok mu geç kaldım ya da yeni bir hayat inşa edebilir miyim kendime?

Ben yıllardır üniversite okumak istiyorum ama sadece istiyorum yani bunun için hiçbir şey yapmıyorum. Sürekli bir şeyleri bahane ediyorum 28 yaşındayım ( 3 ay sonra 29) bu saatten sonra olmaz, geç kaldım vs. Annemin bile içinde ukde kaldı yazık benden çok istiyor desem yeridir :) Yaşadığımız şu deprem felaketinden sonra aslında bir hayalimiz varsa1 dakika bile ertelememek gerektiğinin bilincinde olsak keşke hayat o kadar kısa ki.. ama şu geç kalmışlık hissi bana hep engel oluyor. Ne çalışıyorum şu an ne istediğim bir şey için harekete geçiyorum ne olacak bu şekilde ben de bilmiyorum. Sınava da çok az bir süre kalmış 4 ay falan sanırım. Bir yandan part time olarak çalışıp bir yandan da ders mi çalışsam veya kendimi şu kalan süre içerisinde tamamen sınava mı odaklasam ya da seneye mi girsem? Kafam o kadar karışık ki? Birinin beni silkeleyip şöyle bir kendime getirmesine ihtiyacım var sanırım 🥲

Her şey için çok mu geç kaldım ya da yeni bir hayat inşa edebilir miyim kendime?
Cevapla