İstemediğim bir hayatı değiştirmek için çok mu geç kaldım?

İstemediğim bir şehirde istemediğim bir okulda okuyorum. 3. sınıfım Üniversite hayatını hiç yaşayamadım okulum üni ile ilgisiz. Bölümüme ilgi duymuyorum ve ders çalışasım bile gelmiyor. O okuldaki arkadaşlarımın kafa düşünce yapıları benden çok ayrı bu yüzden arkadaşım da yok. Konuşurum hiçbiriyle sorunum yok ama samimi olmam. Hep yalnızım. Yalnız dışarı çıkıyorum. Yurdum hapishaneden farksız orada da bir odada çok kişi kalmamıza rağmen onlar da benden çok farklı insanlar ve ben dışında hepsi bir kültürden geliyor ben ayrı bir kültürden geliyorum. Onların ortak çok şeyi olduğu için çok samimi olabiliyorlar ama ben ayrı kalıyorum. Okula giderken saatlerce yol çekiyorum. Beni okula bağlayan hiçbir şey yok. Diğer arkadaşlarım farklı ünilere gittiler ve onlarla da iletişimim koptu. Yüz yüze başlayan mükemmel olan yıllar süren bir ilişkimi uzak mesafe sebebiyle sürdüremeyip bitirdim. Ben arkadaş ortamı olan bir evde tek veya arkadaşlarıyla yaşayan istediği bölümü okuyan veya istediği işi yapan her gün gezen arkadaşlarıyla eğlenen ve sevgilisi yanında olan biri olmak istiyorum. Gençliğim berbat geçiyor. Bu sene neredeyse bitti seneye sadece stajım olacak ama bilgim de yok. Sizce 3. Senem bitti bitecekken her şeyi bırakmalı mıyım? Sonrasında ne yapacağımı da bilmiyorum.

İstemediğim bir hayatı değiştirmek için çok mu geç kaldım?
Cevapla