Türkiyede her erkek böylemi büyüyor?

Ulan düşündümde hayatım boyunca hep zorluklarla büyüdüm okul hayatında lisede hiç sevilmedim öğretmenlerden vs ailemde öyle ilgisizdi o konularda hiç ilgili olmadılar, kendi başıma hallettim her şeyi sevgi aşk konusunda bile hiç sevildiğimi hatırlamıyorum gerçekten sevildiğimi vs böyle olunca bende hep zevkine takıldım , üniversiteyi kazandım ordada öyle hayat boyu hiç sevilmemiş ve hep kendi mücadele etmiş biriyim şimdide duygusuz bir adamım içimde gram merhamet sevgi yok çıkarıma göre iyi gib davranıyorum o kadar dkdkdk her erkek böylemi yetişiyor bu ülkede gerçekten

Türkiyede her erkek böylemi büyüyor?
Cevapla