ՏҽӀɑʍՏ
Evlilik mi, evlenememek mi daha korkutucu geliyor size¿

ՏҽӀɑʍՏ
Evlilik mi, evlenememek mi daha korkutucu geliyor size¿

Benim için hiç evlenmemek yani yalnız kalmak daha kötü. çünkü herkes sevmek ve sevilmek ister. kendi ailem olsun mutlu bir ömür yaşayım ister. ama alıştığım için de korkunç gelmiyor. yani hele ki bu devirde gerçek sevgiyi bulmak çok zorken zaten bir şey kaybetmedim
Bence bu devirde nikah masası korkunç değil denk geldiğin insana göre değişir ama şu anki ortama baktığım zaman bugün nikah masasına oturanların yarın dört kollu ile gittiklerini görüyorum
Bir sürü kişi tatafından istendiğin halde ki senin yüzüne bile bakmadığın halde ve Beğendiğin ve sevdiğin seçmeyi düşündüğün kişinin geçmiş ilişkilerini öğrenmek ve hastanedeki kızla yazışmasını öğrenmk
Ya açıkcası önceden olsa nikah masasına oturmak derdim ama yaş ilerliyor diye midir nedir yoksa iyi bir evliliğim olduğundan mıdır, hiç evlenmemiş olmak istemezdim ya
Daim olsun
Kaç yıllık evlisin
Amin inşallah
Bu tamamen kişinin bakış açısına ve hayat önceliklerine bağlı aslında. 😊 Nikâh masası bazıları için büyük bir sorumluluk yükü gibi görünürken, kimisi de yalnız kalma korkusuyla hayatını geçiriyor. Eğer doğru kişiyle bir evlilik yaparsan, nikâh masası korkutucu olmaktan ziyade mutlu bir başlangıç olabilir. Ancak sırf yalnız kalmaktan korktuğun için bir ilişkiyi zorlamak da seni gerçekten mutlu etmez. Yani önemli olan, hem kendini iyi tanımak hem de doğru zamanı beklemek. 💖 Unutma, senin mutluluğun her şeyden önemli! 🌟
Cevap
36Cevap
Doğru kişiyle evlendiğinizden eminseniz evlilik korkutucu değildir. Ancak hiç evlenmemek de bir tercih olabilir.
Kaliteli ve bilinçli yalnızlık, sağlıksız bir evliliktense daha tercih edilesidir.
Şahsen benim biriyle evlenebilmem için bazı kriterler şart. Mâneviyat, karakter, donanım vb ön planda.
Doğru kişi değilse evlenmek için evlenilmez. Hemen güvenmek de doğru gelmiyor.
Hiç evlenmemek, hiç çocuk sahibi olmamak bence daha kötü insan kök , salmalı kendine aile kurmalı, o zaman daha anlamlı olur hayat.
Diyorsun 😅
Bunayacaz işte djdj
İlla onlara da çektirecez yani jsdj
Çekiliyor jddj gerçi çekecek bir şey yok yalnızken jdjd
Evlenip sonra çocuksuz bir şekilde boşanıp evliliği yaşayıp bitirmek ne bk olduğunu görmek ve artık hayatı yaşamaya başlamak 💃en iyi yöntem bu
Değişik ama etkili ddj
Nikah masası elbette. Evlilik = kız çocuklarını diri diri toprağa gömme geleneği. Bu bağnazlığa düştüğümüzü görmeyi kaldıramayız...
Katıldım
Nikah masasında tam evet derken pişman olmak daha korkunç mesela 🤣🤣
Adrenalin djdj
Nikâh masası güzel de bitmeyen sorumluluklar korkunç 😑
Bilmiyorum evlilikleri görüyoruz, evlileri de. Bana korkunç geliyor
Kalayım valla bekar kalayım ben
Doğru insanla oturuyorsan dünyanın en mutlu insanı oluyorsun aslında tercihler çok önemli
Kaç kere evlendin sjdj
Yaw kendinle çelişiyorsun şu an :D
Sevdiğin ve güvendiğin biri ile neden korkunç olsun ki
Evlilik korkutucu geliyor bana ya, kimseye güvenilmez djfj
orada da haklısın işte msls
Keşke haklı olmasaydım dediğim konulardan biri oldu djd
Maalesef ki 🥲
70 e kadar bekar takılın asdfasdf sonra bi bakıcı bulamazsanı bi eş bakarsınız
Yok artık
Hizmetçi mi bakıyoz jdjd
Hadsizler
Nikah masası neden korkunç olsun doğru kişiyi bulduysan sana cenneti yaşatır
Kişi kendinden emin ve bununla birlikte karşındakinden eminse korkunç olan hiç bir şey akılda düşünce olarak kalamaz.
Sevdiğinle anlaştığın birisiyle yaptığın birliktelik güzeldir. Bence hiç oturamamak korkunç onca insan içinde yalnız kalmak
Hiç oturamamak daha kötü. Düşünsene sabah akşam ayaktasın sopa yutmuş gibi hatta ayakta uyuyosun yok yok hiç iyi değil
Sorumluluk almayacak insanlar evlenmesin.
Diğerleri hayatları boyunca en az bir kez oturmuş olmalı nikah masasına.
evlilik daha korkunç evlenmesende hayat devam ediyor
Evlenmemek daha korkunç. Ya kış günü sabahında yatağım soğursa?
Birini yapan diğerine özeniyor o yüzden yorum yapmak istemiyorum bu konuda
Evlenememek değil yanlış insanla evlenmek korkutucu geliyor
Beni korkutan nikâh masası değil, yanlış kişiyle oturmak. Hiç oturmamak bazen daha dürüst.
Duruma göre, zorlaysa korkunç, sevip de oturamıyorsan da korkunç
Aşka Sevgiye inancım kalmadığı için o masaya oturmak korkutucu geliyor bana
Hiç oturmayan daha şanslı nikah masası daha korkunc
Evlilik çok başka bir organizasyon ya herkesin becerecegi bir şey degil
Hiç oturamamak bu sorumluluktan kaçanlar için işkence sanki
Evlilik daha sıkıntılı bence o masaya hiç oturmamak daha iyidir her zaman.
Doğru insanı bulamadan o masaya hiç oturamamak daha korkunç bence
İkisi de korkunç Aslında birisinde evde kalma sendromu birisinde acaba doğru kişimi korkusu 😅 Nikah Masası Rakı Masası Gibidir Herkesle Oturulmaz
Hiç oturamamak daha kötü olabilir 😬
🤦🏼♀️
Nikahına beni çağır sevgilimmmm istersen şahidinnn olurum seninnnn bu adam kim diyeee soran olursaaaa eski bi tanıdık komşu dersin 😀
Kim aldı bunu içeri diye bağırırım ahaha
Eski sevgilin gelmesin diye güvenlik mi tutcan 😂
Robot resmini dağıtırım herkese, herkes de onu dağıtır sjdj
Basur olmak mı onu mu soruyosun
Hayır terbiyesiz hadsiz
Kıl dönmesi mi?
Erkek sus
Soruyu bi anlasam 😀
Evlenmek mi evlenememek mi daha korkunç, olm herkes anladı sen anlamadın, normal mi?
Basur olarak evlenmek mi evlenememek mi 😅🤪
🙄 komik değil
Komik dedim mi 😀
Gülme o zaman
Gülmüyorum ki
O masaya ayaklarını uzatamamak 😂
Ahaha :D
Ben oturdum oturamayanlar korksun
😅😅
Evlenme süreci daha korkunç.
Niye djjd
Süreç yorucu ya eski arap adetleri kavgalar gürültüler kasılmalar tanışmalar altınlat hediyeler kahveler nişan kına düğün falan ooff anlatırken bunaldım shfkfjk direkt evli sayılmanın yolu yok mu hiç uğraşmadan?
Var tabii kendinle evleniyon djdj
Hahaha kendimizle her zaman evliyiz zaten. Aynı kafada birini bulup direkt nikah basarsak tadından yenmez ama 😝
İkisi de korkunç değil ama sanki evlenmek daha korkunçmuş gibi nüksettiriyorlar
O nikah masasına günün birinde oturacağım ve evleneceğim. Korkunç veya değil fark etmezz
Yarın öleceğimi bilsem, bugün evlenirdim. Bekâr gitmekten evladır.
Hz. Ömer.
Sonrası nikah masası kadar süslü olmuyor, herkes evlenmemeli!
Yanlış kişiyle oturmak daha korkunç
Yok korkutucu geliyor
Herkesin bunu tatması gerek
Yok kadınlar korkutucu geliyor
İkiside korkunç değil
Nikah masası korkunç olamaz.
Evlilik daha korkutucu
Şu an ikisi de kıyasıya kapışır bende
Nikah masasına oturmamak sevindirici geliyor
Hiç oturamayacak olmak
Nikah masası bence..
Hiçbiri benim icin
Hiç evlenmemiş olmak sanırım..
Mutlu bir evlilik olmayacaksa hiç olmasın canım .
Dogru insan dogru zaman
Oturamamak
İroni yapma sjsj
Ciddiyim evlenmek istiyorum
Evlen inşallah be
İnşallah 😄bulursam evlenicim
Bul da evlen inşallah ahs
Bulamıyom ki djjd
Aramayınca o seni bulur
Aramıyodum ki
Hep durdum
Sen bir yerlerde bir şeyleri yanlış yapıyorsun
neyi acaba
Çocukluğuna inmeliyiz jddj
inelimm
Hiç otururken
Ha ha :D
Evlilik töreni korkutucu geliyor
nikah masasi
Nikah masası korkunç
Masa tabii.
İkisi de sıkıntı
Nikah masası
İkiside sıkıntılı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?