Akrabalarim sosyallesmeye zorluyor beni?

Insanlarla bağlantı hissedemeyen bir insanim keisnlikle. Akrabalarim ile aramdaki bag güzeldi ama aniden baski yapmaya başladılar. Sosyalles, hayat boyle geçmez , sen hayati yaşamıyorsun falan diyorlar. İyice soğudum onlardan. Italya, Almanya, Hollanda, I*landa , Fransa ve Belçika gördüm ve "yalniz gidince ne anlıyon bu mu gezmek' diyorlar. Asiri rahatsız olmam normal degil mi? Iyi bi dost çıksa zaten bulurum

Akrabalarim sosyallesmeye zorluyor beni?
Cevapla