Arkadaşlar size bir sorum olacak türkiyede kişi başı milli gelir 11.000 bin dolar ya bu para nereye gidiyor geçekden kafama takıldı?

arkadaşlar bu ülkede devlet memurunun aldığı maaş bağlı hiç biri 11.000 bin dolar almıyor gel gelelim vatandaş desen açlık sınırında hükümeti eleştirmek değil amacım ama bu para nereye gidiyor arkadaş kendime sormadan edemiyorum siz cevaplarmısınız nereye gidiyor bu para?
Arkadaşlar size bir sorum olacak türkiyede kişi başı milli gelir 11.000 bin dolar ya bu para nereye gidiyor geçekden kafama takıldı?
Cevapla