Selamlar. İkinci evliliğimi yapmış biriyim benimde çocuğum var esiminde bir kızı bizimle beraber kalıyor çocuklarımız. Eşim beni çok seviyor biliyorum ama çok kötü bir şekilde kızınida çok seviyor olmama rağmen ona olan sevgisini ilgisini kıskanıyorum bu bfna çok çirkin geliyor içimden sen nasıl böyle hissedersin diye kendime kızıyorum. Ama elimde değil çok zaman modumun düşmesine sorun yaşamamiza sebep oluyor. Bu konuda kendimi nasıl gelistirebilirim. Nasıl asabilirim. Bu arada babadan yana gram sevgisiz büyüdüm bununmu yaraları travmami nedir bilemiyorum aşmak istiyorumm
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Aile & Toplum konusunda 1,1b cevap paylaştı. Eşinin kızına duyduğu sevgiyle sana duyduğu sevgi elma ile armut gibi aynı rafta bile değiller. Biri evlat, biri eş. İkisi de yerini dolduramaz birbirinin. Onun sevgisi bölünmüyor, çoğalıyor. Yanlarına git o anın bir parçası ol. Kıskançlık değil de yaşadığın durum benim de babam beni böyle sevseydi keşke çığlığı. Kötü biri değilsin sadece yaralı bir kuşsun ve iyileşmeye çalışıyosun. Kendine zaman ver
12 Yorumla
Soran6 ayNe kadar anlayışlisiniz çok teşekkür ederim evet aynen çığlık benimkisi ama imkansızlığı hissetitigim çığlık ben buna asla sahip olamayacağım hissi baba sevgisi yani
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(36-45)6 ayBenim üvey annem de böyleydi. Babam bana içten sevgi dolu "kızım evladım" dedi diye üvey annem kavga çikarmişti. "Benim yanimda evladim diyerek bana mı nispet yapiyorsun benim evladim yok diye mi gözüme sokuyorsun" demişti küsüp kavga çikarmişti. Bir daha babamdan hiç sevgi dolu bir tavir, sevgi dolu bir sözcük duymadim. Babam bana el oldu gibi. Bağimizi kopardı o kadın. Para bakımından da öyle oldu. Babam çok zengin olmasina rağmen ben fakirlik yaşadim. Herşeyden mahrum etti beni o kadın. Çok kıskaniyordu.
Etme bulma dünyası babam öldü, kadın yaşlandı ele ayağa düştü, muhtaç oldu. Kimsenin yaptiği kimsenin yanina kâr kalmiyor. Allah yarına bırakıyor ama yanına bırakmıyor.
40 Yorumla
6 ayEş önceliklidir özellikle kızı belli bir yasi geçmişse senin önüne koymamasi gerekir. Sahsen çocuğu olan biriyle evlenildiginde baslangicta hassasiyetlerini soylemelisin. Kendi meselelerine seni dahil etmesin ailesiyle eski eşiyle yüz göz edemez. Kendisi ve eski eşinden olan çocuğu arasında dengeyi kursun. Asla sizi sevgi konusunda rekabete sokarak karşı karşıya getirmemeliydi. Acemilik iş bilmezlik bu.
34 Yorumla
Soran6 ayÇok çok anlayışlısiniz inanılmaz mutlu oldum bunun için. Teşekkür ederim güzel yorumunuz için
- 6 ay
Evetde burada erkek normal davransa bile kadin kiskanabilir.
Uzun uzun anlatmiyicam, burdaki hissin sorumlusu kadin. Ha erkek toksik ise kadin bundan etkilenmisse evet erkek sorumlu , ama buradaki durum biraz farkli, kadinin kendi kisisel bir durumu bu. Zaten kendiside diyor aşmak istiyor.
- 6 ay
@Strongerr111 erkek annesiyle karısı arasında bile denge kuramıyor eski eşinden olan çocuğuyla yeni karısı arasında kurması daha zor. O zaman evlenmeyecek erkek çok büyük sorumluluk bu
- 6 ay
Tm
6 ayEşinin diğer eşinden olan kizinin annesi yok onu hatirla, kizin bir tarafı yarım. Eşin çok seviyorsa bırak daha çok sevsin, çocuğun iki taraftan gelmesi gereken sevgi ihtiyacını tek başına karşılamaya çalışıyor. Unutma o çocuğun hiç bir şeyden dahilisi ne doğmayı kendi iste ne anne babasının ayrılmasında bir rolü oldu ne de seninle olan evliliğine mudahale edebiliyor. Ortadaki fırtına da çocuk sadece savruluyor. Çocuğuna merhametin atarsa geri kalan kendiliğinden çözülür ki bu da çok zor olmaz annelerin merhameti fazladır. Başkalarının çocuklarına karşı bile
01 Yorumla
Soran6 ayÇok teşekkür ederim güzel yorumunuz için
Yapay Zeka Cevapladı
Merhaba! Öncelikle hislerini fark edip bunları çözmek istemen harika bir adım. 🌸 Yaşadığın bu duygular, geçmiş yaşantılarından kaynaklanabilir. Sevgi eksikliği yaşayan kişiler, sevdiklerini diğer kişilerle paylaşmakta zorlanabilir. Bu çok insani bir durum. Kendine kızmak yerine, duygularını kabul edip neden böyle hissettiğini anlamaya çalışmak önemli.
Eşinle açık bir şekilde konuşmayı dene. Üzüldüğün anlarda hislerini dürüstçe paylaşabilirsin. Bu hissin onun sevgisiyle değil, tamamen kendi içsel yaralarınla alakalı olduğunu bil. Belki de o sevginin seni de içine almasına izin vermen gerekir.
Bir psikologdan destek alarak geçmiş yaralarını şifalandırabilir, özgürleşebilirsin.🙏 Doğru bir iletişimle bu hislerini aşabileceğine inanıyorum! 🌷00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
21
Cevap
19Cevap
- Aile & Toplum konusunda 16b cevap paylaştı.
6 ayEşine söyle sana daha fazla ilgi göstersin gadası
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
6 ayBir babanın çocuğuna olan sevgisi kıskanılmaz. Sen onun eşisin çocuğu değilsin. Babandan ilgi görmediğin için bu başkaları da baba ilgisinden mahrum kalsın diye bir düşüncen varsa bu iyi niyet değil. Öncelikle niyetini düzeltmelisin. Eşinin sana olan sevgisi ile çocuğuna olan sevgisi çok başka kulvarlar. O senin kuman değil. Öyle bakma o yüzden
10 Yorumla Merhaba, bence kıskanman çok garip ve tuaf aslında neden böyle hissediyorsunuz anlamadım. Anneler neden çocuklarını kıskanıyor çok tuaf benim annemde öyle çok tuaf ve garip saçmalık yani. Bir zaman sonra çocugunuza kötü davranıyorsunuz neden böyle oldugunuzu anlamadım. Bence yapman gereken şey onun senin çocugun oldugunu kabullenmek. Çocugun oldugunu kendine hatırlatmak.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,5b cevap paylaştı.
6 ayBabasız büyümenin sevgi görmemenin sonucu bu
aslında eşinin kızına olan sevgini gördükçe daha mutlu olmalısın. Tabiki seni ihmal etmiyorsa
17 Yorumla
Soran6 ayOnları öyle gördükçe sürekli benim babam aklıma geliyor sevgisiz ruhsuz babam var ama olmayan babam
- 6 ay
Sende eşine anlat bunu eminim senide bağrına basıp doyasıya sevecektir
Soran6 ayAnlattım anladı beni ama yeri gelip aramız kötü olunca sen öyle yaşadın diye böyle olamazsın falan diyor halbuki sadece içimi dokmustum ama kötü oldugumuzda bunu kullanıyor
- 6 ay
Kıyamam sana yaa
Soran6 ayEvet o yüzden artık hiçbir Hassasiyetimi anlatmiyorum
- 6 ay
Ayrılma gibi birdüşübcen yok değil mi
Soran6 ayAyrıyız şu an resmi değil ama ev ayri
6 ayÖyle hıssettıkce esınle sevıs yat ve o kızı bagrına bas şeytana uyma
44 Yorumla
Soran6 ayKızını inanılmaz seviyorum oda beni çok seviyor anne diyor bana hatta
- 6 ay
Kalıtelı kadınsın bellı en azından vıcdanın var senın dogru sekılde davranacagından emınım
Soran6 ayYa bir kadin olarak eleştirel ve onyargiyla yaklaşılan bir donemdeyken böyle anlayışlı olduğunuz için çok sevindim beni anlamanıza. İnşallah dediğiniz gibi doğru şekilde davranıp hissedecek kıvama erisicem bunun için kendimle ugrasicam çok çok teşekkür ederim tekrardan güzel anlayışlı yorumunuz için
6 ayBak
Baba sorunun var. Babadan bulamazsan kimseden bulamazsın. Kavram aynı değil. Havuç ve ıspanak başka şeylerdir. Ikame edemezsin. Senin durum bu. Neden geçmişte evliliği olanla evlendin? Kavramsal sorunların seni bağlar. Sen yokken kızı vardı. Şöyle düşün. Biz evlendik senin çocuğuna olan ilgini kıskanıyorum buna ne yaparsın?
Bence kendini anla önce03 Yorumla
Soran6 ayHaklısın karmaşık bir psikoloji içindeyim bence bende kendimi anlama kavrama çabasındayim aslinda
- 6 ay
Bunu konuşuruz bir çıkış bulunur. Psikolog zart zurt hikaye
Soran6 ayBende çok şey yapamadım aslında gitsem diyorum doktora ne dicek ilacı yokki versin içeyim geçsin
Gizli Üye(18-24)6 ayMerhaba doğal olarak sizin kızınız olmadığı için aslında o başka bir kadın sizin için. İlişkiye kızınız babasıyla güzel vakit geçiriyor gibi bakamıyorsunuz. Bunun dışında babanızdan bu şekilde bir yakınlık görememiş olmanız da tetikliyor olabilir bu durumu. Fakat bir şeyin altını çizmek lazım. Bu durum net bir şekilde bencillik olarak değerlendirilir. Bu konuda kendinizi geliştirecek ödevler yaparsanız biraz daha rahatlayacaksınızdır. Kızla ilişkinizi geliştirecek bazı aktiviteler paylaşımlar olabilir mesela.
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 799 cevap paylaştı. Kötü niyet yok anladıgim kadariyla ama yardim almalisin babanla yasadigin seyler buna etken
12 Yorumla
Soran6 ayBu sadece kendi içimde yaşadığım bir durum kendi içimde mutsuzum bundan kurtulmak istiyorum dediğiniz gibi
6 ayÇok geçmiş olsun. Bence bunun sebebi bilinçaltı. Konuşmak isterim bununla ilgili.
12 Yorumla
Soran6 ayBencede öyle çünkü ben çocuğunu çok seviyorum
- 6 ay
Direk knşssk
6 ayAnne babadan sevgi görmeyince kıskanman normal oluyor tabii ki haliyle
12 Yorumla
Soran6 ayYargılamadan anlayışınız için teşekkür ederim 🙏🏻 kötü niyetli bir insan vallahi değilim zaten nasıl böyle hissederim diye kendime kiziyorum durmadan
- 6 ay
Konuşmak ister misin
- Aile & Toplum konusunda 1,9b cevap paylaştı.
6 ayÖncelikle bu hissi kabullen insan olduğun için bu senin parçan
12 Yorumla
Soran6 ayÇok teşekkür ederim anlayışınız için yargılamadan anladığınız için
- 6 ay
Konuşmaya ihtiyacınız var mı sizi daha iyi anlamak istiyorum mümkünse
Gizli Üye(25-29)6 aykeskee bir kizi olan veya cocugu olan bir adamla evlenmeseydinn.. eski esiyle neden ayrildi peki?
genelde boyle adamlar ilk eslerinden olan kizlarina taparlar nedense hiic anlamam.. bende ayni seyleri yasadim annem ikinci evliligini yapmisti o adaminda iki kizi vardi adam resmen kizlarina tapuyordu, kizlari icin annemi birakti sebepsizcee srefsiziinnn taa kendisi..
umarim insallah sizde oyle olmaz :(
010 Yorumla
Soran6 ayEvet gerçekten de öyle tapiyor resmen. Ve hatta ben hamile kaldım bebeğimiz olacaktı istemedi doğmasını aldirtti zorla inanılmaz acı çekmiştim o zamanlarda
Cevap sahibi6 ayCiddimisiiinnn? Ohaaaaaaaa yaniii bence en kisa zamanda dusun tekrardann evli olmak bi adamla normal mi diye
Cevap sahibi6 ayMesela bi kardesim oldu o adamdan.. resmen umrunda degil sadece kizlarim diyo pslik
Soran6 ayOlsaydı demekki bizimde öyle olacakmış iyi ki olmamış o zaman. Zaten şu an ayrı yaşıyoruz sadece resmi bosanmadik henüz ama bitecek büyük ihtimal çünkü hep aynı
Cevap sahibi6 ayozamann resmiyii de ac mutlakaaa, bu adamlarin hepsii ayni bk yemin ediyorumm.. kizlarinaa deli gibi tapiyorlarr tovbe tovbee.. ama ilk esinden niye ayrilmiss bu slak adam?
Soran6 ayİlk eşi aldatmış bunu yakalamış eşimde
Cevap sahibi6 ayHahahahahha aynisii bizdede bu slakk adamida karisi aldatmiss ayni hikaye
Soran6 ayNe yasiyolarsa acısi bizden cikariyolar
Soran6 ayAnnen ayrılmış anladığım kadariyla dimi ne kadar evli kalabildi
Cevap sahibi6 ayAynenn oylee pislikler.. 16 yil felan
Tedavi ol git destek al. Seninki hastalık olmuş. Babadan sevgisiz büyümüş olman adamin kızına ilgi gostermemesinimi gerektiriyor. Bilerek evlendin. Evladını sana mı değişecek yani
32 Yorumla
Soran6 ayBen ilgi gostermemesini istediğimi belirten bir cümle kurmadim zaten farkındaysanız ben kendimi nasıl asabilirim halledebilirim diye bir soru sordum.
- 6 ay
İlgisini sevgisini kıskanıyorum yazan sensin. Bende snein yazdığın soruya istinaden cevap verdim. Cevabımda yazdiginin dışında bir şey göremiyorum. Git tedavi ol bu hastalık diyorum. Senin tramvalarinin bedelini ne ailene ne eşine ne o çocuğa yaşatmaya hakkın yok. En basta kendine hayatı zindan edersin
- Aile & Toplum konusunda 433 cevap paylaştı.
6 ayKız babası ve üvey annesi ile yaşıyor. Kışın babasına, babasının da kızına düşkün olması normal değil mi? Biraz empati lütfen.
20 Yorumla
6 ayBence baba sevgisi görmemenden kaynaklı. Bu travmanı aşarsan kıskançlığın da geçer diye düşünüyorum.
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 915 cevap paylaştı.
6 aySaçmalama çıkar aklından babası tabiki kuzını sevecek zaten snnesi yoj
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
6 ayKızi annesiz büyüyor o yüzden daha dusgun olabilir sen de ilgilen kızıyla yavaş yavaş gider bu içindeki kıskançlık seninle ilgisi nasıl esinin
03 Yorumla
Soran6 ayBenimle ilgisi çok iyi Allah var hakkını yiyemem. Zamanla geçer deneme sevindim ayrica
- 6 ay
Ben de evliyim eklermisin biraz konusalim
- 6 ay
Zamana bırak dediğim gibi geçecektir eşinle ilgilen kızıyla da ilgilen dsha çok baglanirsiniz birbirinize
Gizli Üye(25-29)6 ayEvlenirken bunun farkında olarak evlenmeliydin. Travma tepkisi olabilir kendi kendine aşılır mı bilinmez
10 YorumlaOlabilir böyle kıskançlıklar sıkma canını törpülemeye çalış
12 Yorumla
Soran6 ayYaa teşekkür ederim 🙏🏻
Bazen eşim de bana kozıyor bu konuda ne yaoabilirim ki
02 Yorumla
Soran6 ayBilmiyorum bende yaa zaten sizdende bişey istenmez yani istenemez bu öyle bir şey değil cocuguna ilgi gostermemi diyecegiz mantıksız bizim aşmamız gerekiyor bence
6 ayArtık bir kızın daha oldu siye düşün… ve kızın için aevin li baba sevgisi ile büyüyor.
sadece bakış acısını değiştirmelisin
20 YorumlaHemen travmaya baglamayin şöyle olayları saçmalık ya. Kıskanman garip biraz sonuçta onun kızı ya hani değişik geldi bana
00 Yorumla
6 ayRuh sağlığıniz bozuk babamdan ilgi görmedim cart curt. Tedavi ol
00 Yorumla
6 ayKızı öldür, zehirle en iyisi ortadan kayboldu bitti gitti🤦🏻♀️
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)6 ayÖz kızı bir şey olmaz
Senin kızını severse o zaman yanlış anla012 Yorumla
Soran6 ayOda doğru
Cevap sahibi6 ayKucağına alıp mı seviyor mesela
Soran6 ayKendi kizinimi kucağına da alıyor boynundan kpynundan ayaklarının altından herbiryerinden seviyor
Cevap sahibi6 ayBaba şefkati
Sapıksı biri mi normalde peki?
Soran6 ayYok hiç değil çok net açık biri yani her duygusu herşeyi ortadadir
Cevap sahibi6 aybir şey olmaz o zaman
Kendin söyledin
Korkulacak ne var sanki
Soran6 ayBen bişey var demiyorum zaten sorun o ben biliyorum b nim düşüncem yanlış. Zaten kendi içimde bunu önlemek böyle hissetmemek istiyorum sadece
Cevap sahibi6 ayBurcun ne senin bu arada
Soran6 ayBalık maalesef
Cevap sahibi6 ayEvet ya
Çok duygusal
Sevecen
Sevdimi tam sever
Soran6 aySevmesine her şey güzelde ama tek olma isteği her konuda. Yani tepede zirvede merrkezi olmak istiyorsun sevdiğinin ayyy ne kötü burc hepsi onun suçu :))
Cevap sahibi6 ayZirve önemli
Detaylı dinlemek isterim bu arada
Anlatırsan:)
Gizli Üye(25-29)6 ayYatağa seninle giriyor ilgisini ystağa kaydr birsz arzulst kndini
02 Yorumla
Soran6 ayOrada hiç sıkıntımız yok güzel her şey
Cevap sahibi6 ayYor bitir adami yatakta ilgisi azalir gucu klmaz
Sen canım evladıyla seni nasıl aynı kefeye koyabilir cok gereksiz bir davranıs senınkısı
10 Yorumla
6 aykendine kizmaya devam et
30 Yorumla
6 ayAbartıyor olabilir misin
20 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 861 cevap paylaştı.
6 ayabla kendine hakim ol iş karısır
10 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
6 aysen teması fazlalaştır eşinle
13 Yorumla
Soran6 ayTamamdır temasimiz iyi şükür yani öyleydi
- 6 ay
öyleydi derken
6 ayNasıl yani
11 Yorumla
Soran6 ayYazdım
- Aile & Toplum konusunda 979 cevap paylaştı.
6 ayYaşlar ne.
Yaptığın yanlia
014 Yorumla
Soran6 ay35 yaşındayım
- 6 ay
Artık olgun olmalısın. Ne kadar evlisiniz
Eşinle sorun yaşarsın böyle devam edersen - 6 ay
Sen eşinle teması artır
Soran6 ayEvet yasadikta tabi bu durumu kendisine belirtmedim ama hep başka sebeplerden sorun yaşadık soyleyemedigim için. şu an dada ayrı yaşıyoruz. 1 buçuk yıllık evliyiz
- 6 ay
Ayrı misin eşinle. Sen doktora git tedavi ol.
Yanlış anlama. ama özel hayatiniz da kötüymüş o zaman
Soran6 ayYok ayrı olmamızın sebepleri başka aileler ile alakalı. Bu sorduğum soru benim içimde yaşadığım birseydu kimseye diyemedim sadece fikir almak istedim. Bende terapiye gitmek istiyorum bununla alakalı benimde aklimda
- 6 ay
Mutlaka git.
Sana iyi gelecektir.
Peki evlilik biter mi
Soran6 ayBitmesini istemiyoruz ama bilmiyorum. Yokuşlar bitmedi bitemedi bu evlilikte herkes yıprandı.
- 6 ay
Sonunuz zor. Gorusuyor musunuz eşinle mesajlaşma falan.
Ne zamandır ayrisiniz
Soran6 ayGörüşüyoruz evet ara sıra 6 aydır ayrıyız birde farklı şehirler
- 6 ay
Yanlış anlama. ama insan kocasını özlemez mi. dokunmayı opmeyi
Soran6 ayGörüşüyoruz yuzyuzede zaten arada. Özlüyorum tabi ama birlikte yanyana yaşamak zor olmaya başlamıştı birşeyler düzeltmeden bir araya gelmek zor faydasiz
- 6 ay
Anladım. Seni bir araya gelin tabi.
Nerede bulunuyorsunuz
. Net olmadan bir araya gelmeyin - 6 ay
Naptin
- Aile & Toplum konusunda 1,2b cevap paylaştı.
6 aySenin babanda seni seviyordur
05 Yorumla
Soran6 ayYok sevmiyor sevmedi hiçbir zaman
- 6 ay
Kocan seviyor seni de, sende kendi çocuğunu seviyorsun
Soran6 ayEvet çok seviyorum hemde
- 6 ay
Kocan kıskanıyor mu?
Soran6 ayO kıskanmiyor çocuktan kiskanmiyor yani vma dışarıdan çok kıskanıyor tabi
- Aile & Toplum konusunda 2,2b cevap paylaştı.
6 ayPsikolojik destek alman lazım
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 365 cevap paylaştı.
6 ayKarakterin öyle. Karaktersizsin yani. Değişmez..
00 Yorumla - Aile & Toplum konusunda 545 cevap paylaştı.
6 ayGereksiz kıskançlık
10 Yorumla
Gizli Üye(36-45)6 ay🤢 hastalık sendeki
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
6 aySana nasıl ilgisii
00 Yorumla saçmalama istersen
00 Yorumla
Devamını Gör(25)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer