Kocamı kızımdan kıskanıyorum abartıyor muyum bunu nasıl aşabilirim?

3,5 yaşında bir kızım var. Tabii ki kızımı çok seviyorum. Ama ne zaman kocamı öpsem ya da elini tutsam aramıza giriyor. Ayrılın diye bağırıyor, çığlık atıyor ve ağlıyor. Böyle yapınca kocamın hoşuna gittiğinin farkındayım bunu çok sevimli buluyor ve ilgisi ona dönüyor onu öpüyor veya elini tutuyor, göz yaşlarını siliyor. Kısaca ben dışarı da kalmış hissediyorum ve kocamı özlüyorum. Ona böyle hissettiğimi söylemedim. Anlayışlı biridir kızmayacağını vs biliyorum. Ama davranışlarına dikkat edeceğine de eminim. Yani ben dedim diye kızımıza olan ilgisi eksilsin de istemiyorum. Sorun benim zaten farkındayım ama nasıl üstesinden gelebilirim. Aynı şeyleri yaşayan var mı? Ya da eşiniz böyle düşünse sizinle paylaşmasını ister miydiniz paylaşsa ne yapardınız?

Kocamı kızımdan kıskanıyorum abartıyor muyum bunu nasıl aşabilirim?
Cevapla