Benim gibi olan var mı yoksa bende mi sorun ama eşim çok aşırı samimi
3 ay
Benim gibi olan var mı yoksa bende mi sorun ama eşim çok aşırı samimi
kıskanmak belli bir noktaya kadar normal ama bu kadar yoğun olması seni de yorar onu da bunaltır eğer eşinin davranışları seni rahatsız ediyorsa bunu açıkça konuşmak ve sınır koymak en sağlıklısı olur önemli olan güven ve denge ❤️🌹
Eşinin kuzeni de olsa aşırı samimiyet seni rahatsız ediyorsa bu duygun çok normal 🧠💔
Kıskanman yanlış değil ama kontrolü kaybettiğinde hem seni hem evliliğini yorar 😔
Eşinle sakin bir anda duygunu suçlamadan paylaş. “Şu davranışınız olunca kendimi değersiz hissediyorum” şeklinde anlat 🗣️
Sınırlarınız netleşince kıskançlığın da azalır merak etme 🌿💕
Cevap
9Cevap
eşin faydasızın teki neden kıskanıyorsun anlamadım seni doğru düzgün beceremiyor.
Pardon o lafları bir yerlerine sokarım
sen boş ver hikayeden atarlanacağına.. bu işler böyledir doğru söyleyen dokuz köyden kovarlar.
Ben dişi sinekten bile kıskanırım mesela
Vardır bir nedeni bence seninde kendince kıskanman için yani
Kocanı her gün boşalt
Kurtse normal
Kürt değil
Normal
Normaldir kuzeni gizelmi
Hastalık
anormal bir durum
Evet öyleleri var
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?