Eşim kızını benden çok seviyor, kıskanıyorum. İlgisi nasıl bende olur?

Arkadaşlar ben 5 aylık evlıyım esım daha önce evlenmıs bir kızı var ve onu çok sevıyor. Benıde çok sevıyor çok çabaladı zamanımsa ıkna etmek ıcın benı neden bılmıyorum ama kızını çok kıskanıyorum cahılce bılıyorum ama içimden bu duygu geçmiyor adı gecınce bıle soğuk davranıyorum. Istıyorum kı ılgısı hep bende olsun sızce esımı nasıl kıskandırabılırım ama soğutmadan?

Eşim kızını benden çok seviyor, kıskanıyorum. İlgisi nasıl bende olur?
Cevapla