Abim askerde 4bucuk ayı var annem çok agliyor?

Abim askere gitti 4.5ayi var annem çok agliyor babam da anneme kızıyor 6 ay dediğin nedir ki erkek çocuğu bu kız mı diyor annemde o benim oğlum çok zorlanır orada diyor bende anneme üzülüyorum hala abimin kokusu yastığa sinmiş koklayıp koklayıp agliyor babamla kavga edince tişörtünü alıyor yanıma geliyor gel oğlum bir sarılayım sana sen bedelli yap üzme bu ananı diyor babam da erkek o erkek diye gülüyor umrunda değil telefonda ağlamadan konuşamıyor annem abimde kötü oluyor ne yapayım arkadaslar üzülüyorum kadına
Abim askerde 4bucuk ayı var annem çok agliyor?
Cevapla