Sevgilim askere gidecek. Ben gittiğimde anneme teyzeme sürekli yaz halini hatrını sor diyor. Normal mi bu?

4 senedir çıktığım bir sevgilim var. Ben akrabalarımla sürekli görüşmüyorum fakat onlar çok bağlılar. Özellikle teyzeleri, anneannesi sürekli sevgilimi çağırıyor, onlarda kalıyor vs. Şimdi de askere gidecek. Asker de mutlaka onlara sürekli yaz, halini hatrını sor diyor. Şimdiden daralmaya başladım. Böyle olması normal mi sizce?
Sevgilim askere gidecek. Ben gittiğimde anneme teyzeme sürekli yaz halini hatrını sor diyor. Normal mi bu?
Cevapla