Türkiye'deki yaşlılar neden çok agresif ve kendinden emin tipler?

Bugün markete girdim sigara almak için. Kredi kartını pos cihazına okuturken dayı fırça atarcasına "Bas, bas!" dedi bağırarak. Selam veriyorum doğru düzgün selam da almıyor. Bir de bizim Türk yaşlıları bildiklerinden çok eminler. Bildiklerinden asla ödün vermiyorlar ve şüphe etmiyorlar. Bir de genç kuşağa hep cahil gözüyle bakıyorlar. Hastane önünde bir yaşlı dayıyla siyasetten konuşurken bana "Tabi sen bilmezsin bizim zamanımızda Turhan Feyzioğlu vardı." dedi. Ben de "Tabi ki biliyorum. Ankara Barosu Başkanı Metin Feyzioğlu'nun dedesidir." dedim. Öyle şaşırarak baktı. Yaşlı nesil genç nesli zır cahil sanıyor. Şimdiki en cahil genç en azından İngilizce'ye belirli düzeyde hakim oluyorlar oynadıkları bilgisayar oyunları sayesinde. Çünkü genç nesil internet neslidir. Kafasına takılan şeyleri ebesine dedesine sormuyor, elinin altında internet var. Bizim yaşlı nesil gençken dedesine insan nasıl meydana geldi diye sorarken Adem ile Havva hikayeleri dinliyordu. Şimdiki nesil internette bunu sorunca Abiyogenez dönemden tut Buzul Çağı'na kadar öğreniyor. Bu dönemde cahil kalmak için ya ultra düzeyde aptal ya da hiç vakti olmayan biri olman gerekir.

Türkiye'deki yaşlılar neden çok agresif ve kendinden emin tipler?
Cevapla