Yeni ev aldım içinde kiracısı vardı 3 aydir oturuyor sözleşmesi bitiyor ama benim 6 ay oturma hakkım var çıkmam diyor ne yapabili?

Yeni ev aldım içinde kiracısı vardı 3 aydir oturuyor sözleşmesi bitiyor ama benim 6 ay oturma hakkım var çıkmam diyor ne yapabili?
Cevapla