4 aylık ev kiramı vermeden çıksam ne olur?

Arkadaşlar ben 4 ay oldu ev kiramı ödeyemiyorum ve ödeyemycem de sanırım ev sahibinide daha fazla zor duruma sokmak istemiyorum bir gece herşeyimi alıp çıksam ne olur yani mahkemelik falan olur muyum?
Güncellemeler
+1 yıl
Sözleşmem yok 3 yıl oldu oturalı
4 aylık ev kiramı vermeden çıksam ne olur?
Cevapla