Kadın o evde istedigi kadar oturabilir mı girip çıkabilir mi?

Atiyorum bir erkek bir kadın evli adamin evlenmeden önce evi varmış eşi ile birlikte bu evde yaşadılar kadın tapuyada eklenmişti sonradan evin tapusuna boşanmak istiyorlar bosanmada erkek daha kusurlu bulundu diyelim. Kadin boşandıktan sonra o evde oturabilir mı hakkı var mı yok mu
Kadın o evde istedigi kadar oturabilir mı girip çıkabilir mi?
Cevapla