Erkek kardeşimin yaptığı şımarıklık değil mi?

Bizde misafir vardı gideli yarım saat oldu annem bir sürü ikram koydu yemek tatlı kahve çerez meyve bi sürü şey, misafir gidince televizyon başında oturduk mutfağı temizleyip erkek kardeşim (15) bizimle oturuyor bir baktım kendine çay bisküvi getiriyor sonra aradan 5 dakika geçti bitirdi yediği şeyleri bir baktım yine mutfağa gidiyor meyve koyacakmış kendine başım döndü televizyon izlerken sürekli gelgit yapıyor. Aç köpekler gibi her televizyon izlerken böyle yerinde duramıyor televizyonu kapattım çıktım ordan odama çok sinir bozucu değil mi yaptığı zıkkım yesin aq gün boyunca doymadı sanki
Güncellemeler
6 ay
Biri yanınızdan dönme dolap gibi geçerse sürekli sizde böyle olursunuz aq özellikle karanlık ortamda
Güncellemeler
6 ay
Yanlış anlayan tayyipçiler olmuş triplexte yaşıyoruz yediğimiz önümüzde yemediğimiz arkamızda sorun onun yemek yemesi değil bir orduya yeter evdeki yemekler Hatay mutfağı zaten ye ye bitmez sorun başımı döndürmesi anlamıyor MUSUNUZ
Erkek kardeşimin yaptığı şımarıklık değil mi?
Cevapla