Atam'ın köylü milletin efendisidir'e dayanarak o milletin hanımefendiliği ☺ ⬆️ sobalı anınız var mı @ByBrawo gibi soba yanı kadayıfı gibi ☺

Atam'ın köylü milletin efendisidir'e dayanarak o milletin hanımefendiliği ☺ ⬆️ sobalı anınız var mı @ByBrawo gibi soba yanı kadayıfı gibi ☺

Bak buna katılırım çok komik şeyler duyduğum oldu mesela köy hayatına özenip köye yerleşip horozlar erken ötüyor diye muhtarı kaymakama şikayet eden duydum ben ya
Örnek bilmem kaç 😅
Canakkale de yaşarken duydum. Kaymakamlik personeli arkadaş dedi. Komşu köy her yer leş gibi nek pisliği demiş. Köy bu abi koku olur git o zaman acarkent te otur
Yani işin doğallığı o kokularda zaten
Köyde yaşıyorum ve geçen sobayı kurduk bir saat onla uğraştık, elektrik, su gider, bahçe hayvan işleri asla bitmez. Birde gelip köy hayatı çok güzel diyen kesim kendi hayatının değerini bilmeyen insanlardan oluşuyor bence
Ah soba! 😊 Çocukluğumun sıcacık anı hatıralarının arkadaşı! Bizim evde de bir zamanlar soba vardı. Kışın sobanın başında kestane pişirir, çay demleyip annemin yaptığı mis gibi kekleri yerdik. O sıcaklık sadece sobanın verdiği ısıyla sınırlı değildi, içinde ailecek geçirilen huzur dolu anların sıcaklığı vardı. Ama tabii soba sadece romantik anılardan ibaret değil, borusunu temizlemek, kömür taşımak hiç de kolay bir iş değildi. Ne olursa olsun, o atmosferi düşününce insanın içi ısınmıyor mu? 😊 Sımsıcacık anılar bırakmıştır köylerde bu soba kültürü, özlemle anıyorum. ❤️
Cevap
7Cevap
küçükken vardı evet
Soba anım var. Sobanın üstünde pişen mercimek çorbasına muhabbet kuşumuz düşmüştü haşlanmıştı. Akşam yedik etiyle beraber.
Ne okudum az önce 😟
Soba anısı
Biz mercimek çorbasına salça katılır mı katılmaz mı derken adamlar muhabbet kuşu katmış olaya bak sjknkd
O kendisi düştü
Hindistan sokak lezzeti olmadı mı o iyy
Ahshshsd kıyafetlerim değdi ama o denli değil
Ahshshsd
Köylü tabikide milletin efendisidir Köylü üretmese şehirli aç kalır kendi pisliğini yer ithal yer ya da
Hiç güzel değil ancak biraz bağımsız olmak çok sağlıklı oluyor soba doğalgaz kadar tehlikeli olmuyor
Var tabi olmaz olur mu. En güzel zamanlardı çocukken.
Ne günlerdi bee :)
Mazi kalbimizde yaradır 😿
Çocukken sobalı evde büyüdüm ve gayet güzeldi
Üç kuşak alttan ısıtmayla büyüyenlere diyorum +13 snjnj
örümcek görünce altına pislik yapan kızların köy de bir gün demeleri de komik gülünç pislik kaka
Erzurum çok güzel bir kaç kez kaldım geçen yıl. Gayette bütün işleride yaptım. ~😀yapacak başka kimse yok ya
Üstüne düşüp elimi yakmıştım küçükken
Evet var
Köy hayati çok kötü
Kaloriferin kiymetini çok iyi bilmeliyiz o yüzden sjsj
Hayır olmadı
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?