mangal kömürü : 40 tl
2 kg et : 600 tl
2kg tavuk 400 tl
yakıt 200 tl
ekmek 20 TL
salata mlz 90 tl
toplam 1.350 tl

Ben yalnız olduğum için yapmıyorum aslında para çok da sorun değil zaten iki tane yemek alıyorsun parka gidiyorsun piknik oluyor işte. ama tek kaldığım için içimden gelmiyor biri olmalı sohbet edecek ya da en azından takılacak arkadaşlar olmalı. ama tabi ki de bu ekonominin çok kötü olduğu gerçeğini de değiştirmiyor hiç bir zaman. yani insanlar artık dışarı da kahvaltı ya da piknik gibi şeyleri yapamıyor pek. havalardan da olabilir aslında
Ekonomi den ekonomi o kadar berbat duruma geldi ki utanmaz herif Tayyip suçunu kabul etmiyor hâlâ asıl o herif batırdı ülkeyi birde utanmadan yüksek vergilendirme sistemi uyguluyor ve dahası fırsatçı satıcılar yüzünden hem yüksek vergilendirme hem fırsatçı satıcılar dan hayat pahalılığı var ne zaman düzeleceğiz bilemiyorum ama şu kesin görünüyor ki gün gittikçe daha kötüye gidiyoruz
iş niyete bakar... Piknik yapmak isteyen domates, peynir, ekmekle bile yapar... Amaç yemek değil ki, temiz hava solumak.. Ben eskiden kankalarımla piknik yapardık, yarım kg. çekirdekle...😁Ve çok keyf alırdık... Bu kafada olanlar havalar ısınınca çıkatlar meydana, gör bak...
bilemiyorum ama insanlar pandemiden sonra alışkanlıkları biraz değişti gibi geliyor.
domates 25 peynır 300 ekmek 6 :))))
mangalda ne pişecek
kg fiyatı 340 lira plan kıymadan yapılan köfte mi yoksa kg fiyatı 400 tl'yi aşan pirzola mı? ya da kırmızı ete yaklaşan şarküteri, beyaz et falan mı?
yanına salata yapmak sitesen soğan olmuş 30 tl ne pikniği...
banada en büyük neden pahalılık geliyor
Cevap
6Cevap
Cok fazla sebebi var bence.. pahalılık başta geliyor, ekonomik yetersizlik sebebiyle ailelerin dengeleri bozuldu adam kirasini odeyemiyorken guzel vakit gecirip temiz hava alalim kafasina giremiyor, zaten esler birbirleriyle vakit geçirmek de istemiyor, park bag bahce her yer suriyeli dolmus karinca gibiler her ailede 726483 çocuk.. diyelim ki aldın aileni yanina, gittin kavga gürültü etmeyeceginin garantisi yok.. daha da sayarım da bunlar bile kafi🤣
Havalar bı ısınsın arkadaşlarımla piknik yapıcam. Havalar bi sıcak, bi soğuk, bi yağmurlu 😂
ne güzel...)))
Ben görüyorum şubatın ortasında piknik yapan suriyeliler var burada
suriyeliler parklardan yaz kış çıkmıyorlar zaten
Bizim gidemediğimiz yurt dışı tatillerine adamlar gelmiş işte
Etin kilosu 250 lira olmuş tavuktan haberim yok normaldir
@fesfs her zamanki gibi doğru tespitlerde bulunuyorsunuz
Pandemiden sonra hiç bir şey eskisi gibi olmadı zevkli değildi. Bir de tembel insanlarız evde yatmak varken kim uğraşacak. Arkadaş da yok zaten en önemli sebep de bu
Şu an tek beklediğim şey havaların ısınması ve bu sene piknik rekorumu kırmak istiyorum o kadar seviyorum ki çimlerde ya da kumsallarda uzanıp bir şeyler yemeyi sohbet etmeyi
pikniğe gitmek cidden epey pahalı bir şey oldu. mangal kömüründen etinden giriş parasından, yol masrafından bi toplasan, klasik bir aile 1000-1500 arası tutar.
Güzel şeylerin eskisi gibi eğlencesi kalmadı ki. Eskiden eğlendiğimiz, sevindiğimiz çoğu şeye artık sevinemiyoruz. O yüzden bu tür güzel keyifli etkinlikler baya azaldı
Et ne kadar olmuş sen bilirsen mi 😂 şaka bir yana yağmurlar var daha Haziran gibi başlarlar
biliyrem. biliyrem ...))9
Burada ki çamlık alanına gelip teyzeler böyle konuşuyor. Şenlikler olur bir daha sesten müzikten uyuyamayız
Havalardan bence abi soğukların etkisi daha geçmedi
Nası ya etraf Millet bahçeleriyle doldu içi de komşularımızla
Maalesef öyle katılıyorum
Ki ekonomiden dolayı bence..
Piknik yapiliyor havalar kötü..
Kankitom hersey milyor para da olsa turk insani ot pisirir yine mangal yakar amanakim tuhaf adetlerikizdendir mangal
Hem havalar daha ısınması hem de ekonomik sebeplerden dolayı bir azalış var maalesef
Bende çok özledim piknik yapmayı ama bizim erkekler biraz hödük biz demeden dile getirmiyorlar
ne yapsınlar erkekler 1.500 tl para gidecek
hepsi bir olsun hergün yapmıyoruz ki
öyle ama sor bakım ceplerinde var mı para
cimriler biliyorum biri koysa biri koymayacak o yüzden toplaşmıyorlar
hava durumu nasıl şehrinizde
yaz için diyorum şu an ben de istemem zaten
seçimden sonra hiç gidilmez zaten et 400 tavuk 300 olur
sabah sabah siyaset konuşamam ya kusura bakma😀
konuştuğum siyaset değildiki fiyatlardı
ekonomi eşittir siyaset konu nereye gidiyor belli ahaha
haklısın
Havalar açılınca her yer dolar merak etmeyin
tek hava durumuylan ilgili olduğunu düşünmüyorum.
Ülkecek fakir olmadığımızı yardım yapıld8ğında gördük bence ama neyse
Hayat şartları çok pahalı maalesef ki
öyle... tavuk fiyatları bile uçtu gitti
Ben et tavuk sevmiyorum ama pikniğe gittikğimizde kısır işte poğaça vs falan evde yapıp gidiyoruz amaç piknikse mangal için değilse 🙈
me güzel önemli olan açık havada ailece bir şey yemek
Havalar açınca her yer dolar
tek hava durumuylan ilgili olduğunu düşünmüyorum.
İnsanda heves kalmıyo ki ülke felaketlerinden enflasyondan her şey faktör
drama kusagı gıbı oldu ulke
Mangalı çok seviyorum ama ciddi Bi pahalılık var şu an Allah sonumuzu hayırlı etsin
Yok valla burada aksine çok yapıyorlar
Ee görünce nolcak
Pahalılıktan 😬
Eskidendi.
Hala yağmur yağıyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?