Neden ev kadinlari yemek yapmak istemiyorlar?

Ben yeni evliyim biri geldiginde bize ben yemek yaparim ama diger kadinlar cogu zaman hazira kaciyorlar ya da disarida yiyelim diyorlar onlara sira geldiginde. Kuzenimde dedi herkese yapma yemek bi tatli ve cay yap yeter. Ne demek bu yeni akim mi? Benim yaptigim kotu mu acaba
Neden ev kadinlari yemek yapmak istemiyorlar?
Cevapla