Karşılıklı Özürdilemek zayıflık mıdır yoksa olgunluk mudur?

Buradan bir arkadaşim ile affedilmez sorun yaşadık. Insanız hatalarımız oluyor. Yaşananlarda ikimizin de hatası olduğunu kabul ediyorum. Kimse birbirini bilerek kırmak istemedi ama sonuçta ikimiz de yıprandık. Bu yüzden kendi payıma düşen için özür dilerim. Zaten iletisimimiz yoktu Bundan sonra da iletişimi karşılıklı olarak sonlandırmanın ikimiz için de en doğrusu olduğunu düşünüyorum. Umarım herkes için daha iyi olur. Bu süre zaafinda asılsız dedikodu ve bilgi kirliliğine itibar etmeyin. Aramızda herhangi duygusal bağ ve farklı durum olmamıştır. Kendisinde bana asla cinsel ahlaksız teklifi olmamıştır benimde ona olmamıştır. Bu Barışma degil bunuda burdan net ve keskin dille belirtiyorum. @Gözleme2002

Eski zorundamiyim efsane
Karşılıklı Özürdilemek zayıflık mıdır yoksa olgunluk mudur?
Karşılıklı Özürdilemek zayıflık mıdır yoksa olgunluk mudur?
Cevapla