Buradan bir arkadaşim ile affedilmez sorun yaşadık. Insanız hatalarımız oluyor. Yaşananlarda ikimizin de hatası olduğunu kabul ediyorum. Kimse birbirini bilerek kırmak istemedi ama sonuçta ikimiz de yıprandık. Bu yüzden kendi payıma düşen için özür dilerim. Zaten iletisimimiz yoktu Bundan sonra da iletişimi karşılıklı olarak sonlandırmanın ikimiz için de en doğrusu olduğunu düşünüyorum. Umarım herkes için daha iyi olur. Bu süre zaafinda asılsız dedikodu ve bilgi kirliliğine itibar etmeyin. Aramızda herhangi duygusal bağ ve farklı durum olmamıştır. Kendisinde bana asla cinsel ahlaksız teklifi olmamıştır benimde ona olmamıştır. Bu Barışma degil bunuda burdan net ve keskin dille belirtiyorum. @Gözleme2002
Eski zorundamiyim efsane
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer