Ben nasıl çözüm bulacağım açık açık konuşayım mi?

Nişanlıyken eşim annem bizi büyüttü baktı tek başına filan dedi sonra annem benle yaşayacak canı sıkılırsa gezmeye gider çocuklarına dedi son lafı buyudu ben de deli gibi eşimin hatırı için kabul ettim
Ben 20 Haziran'da evlendim ilk iki ayda 15 Ağustosa kadar ayrı yaşadım sonra kayananm yanıma geldi oturdu o gündür bugündür bende oturuyor
1. Evimde istediğim şekilde rahat edemedim giyinip süslenmedim bile nişanlıyken daha çok yapıyordum
2. Evim aile evine çevirdiler giden gelen herkes kaynanam var diye geldi oturdu yedi içti ve gitti arkalarında oturup ben temzilik yaptım
3. Annelerine görmek için oturmaya geliyorlar etrafımızda iki tane daha oğlu var yanlarına gitmiyor az görmeye geliyorlar gidiyorlar
Üç hafta gitti ama aralıklı gitti eltim çocukları kavga ederek aslına da kovmaya çalışıyor dedi ikinci eltimde iki haftalığına yine aralıklı gitti oda sıkılmış istememiş
Haftada iki defa kayınımlar bir günde toplanmiyor ikiside ayrı ayrı bazen iki haftada bir oluyor toplanmaları oluyor
Kaynanamın kardeşleri komşuları da ayn benim evimde toplanıyorlar
4. eşim benim evimde kalacak dedi için herkes işine geldi o yüzden kimse umursamıyor annelerini eşime güveniyorlar o bakıyor diye
Sonra kaynanam kalkıyor çocuklarına altın alıyor birkim yapıyor ölünce herkes az çok bir pay düşsün diye diyor ben çocuklarımı düşünüyorum diyor ama evde benim evimde kalması beni rahatsız ediyor rahat ettirmiyor
5. Kayınım kanser hastası oldu diye çocukları kayananma da var diyede yanıma geldiler bende hasta diye baktım
Sonra iki hafta önce umreye gitmek istedikleri tutu çocuklar yine yanıma gelecek
Bende çocuklara bakmaycağım dedim
Dün yolla çıktılar umre yoluna bende zaten annemin evine ziyarete gideceğim
6. Görümecem benim yakın olsak ben evimi benle ottururm eşyaları sizde kalır gezmeye gelir ama biz İstanbul'da yaşlılar kayananm annem merdiveni çıkmaya zorlanıyorlar
Ozaman kayananm ayrı evde oturacağım duymuştu kızına bunu söylemiş kızının ilk söyledileri ikinci aynı değil
Güncellemeler
7 ay
Eşime o zaman söyledim ama artık tahammülüm kalmadım kaldırmıyorum Hani geçen Ankara 'da sonra anlatırım dedim ya mesela o da en son kavga ettimiz gün anlatacaktim beni yanlış anladın Ama onu da söyleyeyim içim de yine tutamam artık O zaman sana diyecektim ki ben rahat edemiyorum diyecektim ne giyinip süslenebiliyorum ne de rahat edebiliyorum bu konu da diyecektim ne zaman yapmak istesem birileri geliyordu aile evi olmuş herkes burada toplanıyor bizim evde
Güncellemeler
7 ay
Kimse bunlar yeni evli demedi bizim ne işimiz var demedi kimseye diyemezdi çünkü annele yaşıyoruz herkes bunu düşünmedi kusura bakma gelene kovmasin anlatmasın bunu Kendi kendimle düşünüyorum canım sıkılarak ağlıyordum diyorum yemin ederim ben yeni evliyim ben ya yeni hiç bir şeyin tadını çıkarmıyorum giyemiyorum o yüzden surat asıp canımı sıkılıyordu sen de annen de istemediğimi düşündünüz anlamaya çalışmadınız O beni ayrı canımı sıktı
Ben nasıl çözüm bulacağım açık açık konuşayım mi?
Cevapla