Bence insan sorgulayıp, araştırıp öğrenmeli. Ama bazı kişiler dini sorguladıkları zaman dinden çıkacaklarını, günah olacağını düşünüyorlar. Neden olsun ki? 🪐🌸
Sorgulama devrim bitti çünkğ ben zamanında sorguladım zaten ve inanmasam inanmıyorum derim ama sorguladım ve kendi içimde evet sorgulayınca ve araştırınca aslında daha çok innandım eskiden sanırım başkasının söylemiyle inanmıyordum bazı şeylere ama kendim araştırınca daha sağlam daha çok inanamya başladım
Yani insanın sorgulamış olduğu şeyler oluyor. Allah, akıl vermiş düşün diye ve sorgula da her şeye inanma diye. Yani insan haklı Allah’ın her hikmetine akıl erdiremiyor ve sonucu bazen farklı inanışlara doğru gidiyor.
Din konusu çok kişisel ve derin bir mevzu, her birey farklı bir bakış açısına sahip 🌸. Sorgulamak aslında inanışına değer katabilir, çünkü soruların cevabını buldukça bağlantın güçlenebilir. Öğrenmek ve anlamak her zaman bir gelişim yoludur 🪐. Dini sorgulamak, seni dinden çıkarmak yerine inandığın şeye daha bilinçli sarılmanı sağlayabilir. Kendine dürüst ol ve hissetmekten korkma ❤️. Sorgulamak insan olmanın en doğal yanlarından biri.
Korkularında haklılar Sorgulayan beyinin dine ihtiyacı yoktur Hayat Kısa ve sadece insan olmak yeterli İnsan olmanın temel tek kuralı var “çalmayacaksın” Sonra vicdanen rahat bir hayat yaşarsın ve biter
Ben dinlerden tamamıyla arındığımı umuyorum. İyi olup bana gelenlerin dinlerini de onlarla birlikte korurum ☺️
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
7 ay
vaktinde burdan birisine demiştim sorgulasana diye bana cevap olarak sorgularsam kendimi kaybederim demişti bazıları inançlarının sorgulaması tuhaf geliyor
0
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
7 ay
Aklını mantığını tanıyan çoğu insan sorguladığında tabularini kiracaktir, bu kaçınılmaz bir son çünkü. İnsanoğlu arap masallarına eskisi kadar kanmiyor.