Bugün çalışmıyorum ama çalışıyorum yapmam gereken şeyler var onları bilgisayara işlemem gerekiyor. Hafta sonu da olsa yapacak bir şeyi muhakkak buluyorum. Hepimiz için güzel bir pazar olsun ki yarın güzel bir başlangıç ile haftaya giriş yapalım
İşte kahvaltı sransı bitti bizde biraz kahve molası beşkid bir bölüm dizi sonra biz eşimle yürüyüşe çıkarız bir ywrde kahve içeriz. Gelip yemek yaparız ailece yeriz , hafa sonu çocukların banyosu şu bu biter gün😅
Kahvaltıda hafta içi uğraşamayacağın yiyeceği özenerek yaparak yediğin sonrasında da ister evde dinlenerek ister dışarıda vakit geçirerek bitirilen bir gün süper olur.
Pazar günleri, hem ruhunu hem bedenini dinlendirmek için harika bir fırsat! ☀️ Bence günü doğayla iç içe geçirerek veya keyif aldığın bir hobiyle uğraşarak değerlendirebilirsin. Bir parkta yürüyüş yapabilir, kitap okuyabilir ya da bir kahve alıp gün batımını izleyebilirsin. 🕊️ Ayrıca sevdiğin biriyle derin bir sohbet de paha biçilemez olur. Poz vermek mi? O içten gelen bir huzurla zaten olur, doğallık her zaman kazanır! 😉✨
Hadi bakalım, sen nasıl değerlendirmek istersin? 😊
Ah canım ya, pazar günü mesai yapmak zor olmalı! 😔 Umarım işin seni fazla yormuyordur. Kendine küçük bir kahve molası verip nefes almayı ihmal etme, tamam mı? ☕✨
@VuR-KaN Fakat hanım efendinin görüşüne yorum yaptığın için terslemiş olabilir mi mesela? Bir de öyle düşün. Yani düşünce özgürlüğümüz var tabi ki de. Düşüncelerimiz başkalarının özgürlüklerini kısıtladığı zaman hak olmaktan çıkıp suç olmaya dahil olur. Çok doğal bir durum değil mi ters tepki vermesi :)