Mantık yürüttük çe deist oldum, çevremden bunu gizlemelimiyim?

9 yaşından beri namaz kılan kuran okuyan biriyim ama dini sorguladıkça, kuranı mantığıyla tefsirini okuyup anladıkça, dinlere, peygamberlere karşı inancım yok oldu. Şimdi bunu apaçık insanlara söylersem beni linç edecekler, sizce gizli mi tutmalıyım?
Mantık yürüttük çe deist oldum, çevremden bunu gizlemelimiyim?
Cevapla