Intıhar edicegi artık kafasında kesinleşmiş biri artık kimseye anlatmaz haksizmiyim?

Arkadaşlar ben 5 yıldır ıntıhar planı yapıyorum tanıdığım herkeze anlattım ıntıhar edicem ıntıhar edicem diye şu an ciddi düşünüyorum ama kimseye soyliyesim gelmiyo demekki gerçekten ıntıhar düşünen biri sonlara doğru kimseye demiyomus haksizmiyim
Güncellemeler
+1 yıl
Artik birine anlatmam fikrimi degistirmiycek arkadaşlar ondan anlatmiyom
Intıhar edicegi artık kafasında kesinleşmiş biri artık kimseye anlatmaz haksizmiyim?
Cevapla