Sizce 25 yaşından sonra evli mutlu çocuklu olmak mı daha iyi yoksa bağımsız kendi düzenini kurmuş kadın olmak mı daha iyi?

Kendi düzenini kurmuş, işini, evini , arabasını ayarlamış hobilerine istediği gibi vakit ayırabilen, ekonomik bağımsızlığını kazanmış ve parasını istediği şeye istediği kadar harcayabilmek neden daha iyi olmasın ki? Evlenince birine bağlı olmak zorunda kalıyorsun, hayatın motonlaşıyor bütün hayatın ev oluyor. Çok sıkıcı olmaz mı öyle?
Güncellemeler
7 ay
Umarım ben de tam bana göre birini bulabilirim. Aşk hayatım çok kötü bahtım mı kapalı anlamadım eski sevgilim oldu ama hep fiyasko oldu. Keşke ben de tam benlik birini bulabilsem.
Sizce 25 yaşından sonra evli mutlu çocuklu olmak mı daha iyi yoksa bağımsız kendi düzenini kurmuş kadın olmak mı daha iyi?
Cevapla