Önceden olsaydı evet ama şimdi değil kendi akrabamdan ekonomik zorluklardan dolayı boşanma aşamasına gelen insanlar var bu asla keyfi birsey değil aşırı zengin olmasına gerek yok ayrıca çocuk. olana kadar kadının da çalışıp eşine destek olması gerekiyor çoğu boşanmalar ekonomik sıkıntılardan dolayı oluyor bu para avcılığı vs. değil.
Çalışıp eşiyle birlikte emek verene ben de okeyim. Ama yatayım sabah akşam beni zksin ekmek getirsin nerden getiriyorsa zengin olsun diyen varsa onlara sözüm
Haklısın Kendini bulunmaz hint kumaşı zannedil para peşine düşüyorlar Kimde para var oraya meyil ediyorlar aslında onların evliliği de sevgiside samimi değil
Bu tür düşünceler genelde toplumsal yargılar ve klişelerden kaynaklanıyor. Kadınların veya erkeklerin bir eşten maddi beklentilerinin olması kişisel tercihtir, acziyet ya da haklılık meselesi değildir. Önemli olan iki tarafın da beklentilerini ve isteklerini açıkça ifade edebilmesi ve buna saygı duyulması. Zenginlik öncelikli bir kriter olabilir, ama bu herkes için geçerli değil. Özgüvenini kendi ayakların üzerinde durarak kazanmış bir kadın içinse bu durum farklı algılanabilir. Kimsenin tercihleri yargılanmamalı. 🌸
ama eskort birden fazla erkekle ve evli erkeklerlede olmak zorunda kalıyorlar. yani zengin koca aramakla eskortluk bir değil ama kendi ayakları üzerinde durmak daha seviyeli ve dik bir duruş çünkü zengin koca zenginligine güvenip daha aldatma ihtimali yüksek olabilir cevresinde de daha fazla avcı kadın olur zaten yani zengin koca ile evlenenlerin aldatılma ihtimali daha yüksek olabilir ve zengin kocaya ve is yapmadan refaha alışan kadın eş aldatıldıktan sonra bu refahı bırakmamak icin aldatmayı kabul ederek ayrılmayabilir bu durumu kabul edbeilir yani para gurur kaçıranbilir. bu yüzden en seviyeli durus kendi ayakları üzerinde durmak bu konuda sana katılıyorum ama genede hakaret etmek heleki eskort benzetmesi yapmak bence çok yanlış söyle düsün herkes eşit zekaay sahip değil ve zeka dogustan gelen bir şey ve bir çok meslek niteliksiz meslkeler de dahi belirli zeka gerektiriyor zeka gerektirmeyen mesleklerde anca ağır isler oluyor ve bu ağır kaldırmak isteyen isler kadınlar için zor ve istemediği mesleklere mahkum olmuş ya da hic bir iste uzun süre tutunmayı becrrmeyen kadınlarda elleri mahkum kalabiliyor o yüzden kimseyi kınamamamk gerek keske her kadın asırı zeki olsa hepsi nitelikli meslekleri elde edebilse doktor ögretmen vs. de o zaman bizde yargılasak bu kadar iyi meslek varken isi bırakmıs zengin koca arıyor diye ama is bulmak zor ekonomi kötü insanlar muhtaç ve daha bir sürü sey devir o kadar kötü ki artık erkekler bile zengin kadın arıyor
Gerçekleri konuşalım. Böyle kadınlar İşlerine gelince erkeklerle eşitiz diyor. Kağıt toplayıp kanalizasyon temizliği yapıp hayatını idame ettiren erkekler var. Ve kimsenin eline bakmadan helalinden çalışıyor. Kazanıyor harcıyor. Ama bu tip kadınlar. işlerine gelmeyince vay atanamadım. Vay efendim iş yok torpil yok naraları atıp zengin koca bulup aldatılmayı kabulleniyorlar. Escort keyfinden değil sefasını sürmek için parayla birlikte oluyor farklı insanlarla. Bu tip kadınlarda tek bir kişi ile para için hayat sürüyor. Bunlarda gerçekler işte. İstatistiklere baksak değerlendirmek zengin koca arayan kadınların yanında zengin kadın arayan erkeklerin adı hiç okunmaz neredeyse.
Aynen oyle sonra islerine gelmesse biz satilik malmiyiz biz emtia miyiz derler zengin koca aramak kendini satmak degildirde nedir
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(25-29)
7 ay
Böyle kadınlse bizde qm var paralı adama veririz diye 🤣 ıyyyy bizden uzak dursun çirkef egolu hsvalı olmalarıda cabası güzelde olsa karakter yoksa sopalık