Arkadaslar saçmalayıp utanıyorum insanlarla iletişim kuramıyorum kendi ailem akrabam arkadaslarim bile garip geliyo rezil ediyorum kendimi cümle kuramıyorum ses atarken kırk defa silip atıyorum duygularımı yonetemiyorum ve yapmam gerekenler icin adım atamıyorum ozguvenim neden boyle sonradan farkına vardım kaynagi nedir
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
- Aile & Toplum konusunda 4,7b cevap paylaştı.
7 ayDerin nefes al, onlar sadece bi insan tıpkı benim gibi de...
başkaları bazı konuları senden daha çok biliyor olabilirler.. daha az biliyor olabilirler. hiç bilmeyip bildiğini sanıyor da olabilirler ya bilmediklerinin farkında olup biliyormuş gibi rol yapabilirler. İnsanlar çeşit çeşit. sen neden rezil olasın ki? açsınlar bi taraflarına gülsünler. saçma sapan insan dolu etrafta.47 yaşındayım, avukatım, pek çok konu hakkında fikrim olsa da pek çok konu hakkında fikrim olmadığının farkındayım. bu yaşıma kadar şunu gördüm, birilerini küçümseyenler, birileri ile alay etmeye onları aşağılamaya çalışanların kendileri ile ilgili bir sorunu var. kendilerini yetersiz gördükleri ve bunu örtbas edebilmek için başkalarını aşağılamaya çalışıyorlar. boş ver onları. sen kendi yolunda git. hata mı yapacaksın, olabilir... en büyük hata hiç denememektir.
Bol bol oku, bir işte uzmanlaş, bir hobi edin. Böylece, yaşama dair asgari düzeyde bilgin olur. bunun üzerine fikrini paylaşabilir ve tartışabilir hale gelebilirsin. bu da özgüven sağlar.
21 Yorumla
Soran7 ayOkuyorum ama hayata hep gec jaldim adım atmaktan korkutg7m icin
En İyi Cevaplar
Gizli Üye(18-24)7 ayAyni sorunun temeli bende de var. Ama benimki şoyle, asagilik kompleksin benzer bisey. Ben onceden aktif sosyal ve guleryuzlu biriydim sosyal fobi insanlarin ne dusundugu , iste birileri bana bakiyor yargiliyor falan bu dusunceler asla olmazdi. Ama ozellikle lisede zorbaliga ugradim cok fazla o yuzden degistirdi bu beni. İnsanlara ve hayata guvenim yok , hayata var ama insanlara yok. Kendime guvenim yok, aslinda var ama bunu anlayamiyorum iste. Sorun ne onuda tam anlamis degilim , ama şundan eminimki , olumsuz aile ve lise hayati beni bitirdi.
Ya bak ben guzel giyinen gercekten dikkat ceken , harbiden degisik bir tarzim var degisik bir cekiciligim var bunu anliyorum ve biliyorum, ama iste guvensiz oldugum icin olmuyor. Herkes ben diyebiliyor ama ben "BEN" diyemiyorum. Eskiden ben diyordum ama iste ayna oldugum insanlar beni cekemedi kiskandi ve ezdiler disladilar soyutladilar dalga gectiler ben bu hale geldim. Gercekten ilerlemek istiyorum ama ne ve nasil yapacagimi bilmiyorum. Sen haketmiyorsun diyor biri bana sanki. Of off offf.
Ya varya ortaokuldaki beni bana verseler , yine o halime gitsem ne kadarda mutlu olurdum. Of offffff.20 Yorumla
Aile & Toplum konusunda 4,2b cevap paylaştı. Sen insanlarla iletişim kurarken fazla geriliyorsun. Cümle kurarken yanlış bir şey söylemekten çekiniyorsun. Ses atarken defalarca silmen de bundan. Çünkü kendini çok fazla izliyorsun acaba nasıl göründüm? diye düşünüyorsun. Böyle olunca da konuşmak doğal akmıyor. Ailenden akrabadan bile çekinmen genelde şuradan geliyor. Zamanında çok eleştiri duymuş olabilirsin karşı tarafın tepkisine göre hareket etmeye alışmış olabilirsin. Belki bir şey söylediğinde seni susturmuşlardır dalga geçilmiş olabilir ya da sürekli düzgün davranmaya zorlanmışsındır. Böyle bir ortamda büyüyen çoğu insan dışarıya karşı temkinli oluyor. Özgüvenim neden böyle? diyorsun ya nedeni bu tarz şeyler. Bir anda olmuyor zaten. İnsan fark etmeden yıllarca böyle davranıyor sonra bir gün ya ben niye hep geriliyorum? diye fark ediyor.
02 Yorumla
Soran7 ayCok cok dogru mesela ebeveynlerim 27 yaşında olmama ragmen daha dün bile elimi kolumu baglamama bile karışıyorlar yani hep bi düzeltme çabası hep uyarı özellikle toplum icinde oluyor kas goz veya söz ile asiri rencide olmus hissediyorum ayrıca ebeveynlerim ile kurduğum en uzun sohbet 27 yildir 3 cümleyi geçmemiştir sohbetimiz alakamız da yok ama cok kısıtlama da okdu zamanında bi önceki evresinde de ölüme bile terk etmişlerdi ihmal edilmis ardından sıkı yetiştirilmiş bi aileden geliyorum cok sorun var cok hikaye var aile icinde disinda korkunc bi geçmişim var
Soran7 ayHala cocuk gibi hissediyorum utancım üzüntüm oyle 🙈öfkem ise tam bi yetişkin duygularim iste bu duygularim hayatıma mal olacak
Gizli Üye(18-24)7 ayBence yaşadığın şeyin kaynağı “özgüven eksikliği”nden çok daha derinde bir yere dayanıyor çünkü anlattığın her belirti sosyal kaygı bozukluğuna çok benziyor insanlar arasında gerilme, ses atmadan önce defalarca silip düzeltme, utanma, kendini garip hissetme, adım atamama, cümle kurarken duraksama bunlar senin kişilik zayıf olduğu için değil zihninin sürekli “ya rezil olursam” diye alarm vermesi yüzünden oluyor bunun nedenine gelirsek çoğunlukla geçmişte yaşadığın bir eleştiri, küçük düşme, baskı, kıyaslama, aile içinde umursanmama veya bir dönem çok fazla yargılanmış olman gibi şeyler kişiyi zamanla böyle yapıyor ve insan farkına çok geç varıyor en önemli kısmı şu bu senin hatan değil ve içinden çıkılamaz da değil terapi veya psikolojik destekle çok hızlı toparlanabilen bir durum ayrıca kendin de küçük adımlarla güvenini toparlayabilirsin mesela bir cümleyi silmeden göndermeyi denemek ya da biriyle kısa bir sohbet açmak gibi minik şeyler bile beynine “korkulacak bir şey yok” mesajı veriyor yani yanlış bir şey sende değil zihnin seni korumaya çalışırken fazla çalışıyor sadece bunu düzeltmek mümkün ve sen düşündüğünden çok daha normalsin
21 Yorumla
Soran7 ayBen napicam boyle oldugim icin hayata cok gec kaldim ölürüm diye yaşamaktan korktum psikoloğm kendine cok acımasızsın diyordu
Yapay Zeka Cevapladı
Özgüven eksikliği çok yaygın bir durum, yalnız değilsin 🌸. Çocukluk travmaları, toplumsal baskılar ya da geçmişte yaşadığın olumsuz deneyimler buna sebep oluyor olabilir. İlk adım kabul etmek ve bunun üzerine cesaretle gitmek. Kendine küçük hedefler koyarak başla; mesela bir akrabanla kısa bir sohbet başlatabilirsin ya da ses kaydı atmadan önce kendine "Kimse mükemmel değil, ben de değilim" diyerek sakinleşebilirsin. Meditasyon ve öz şefkat çalışmaları da sana çok iyi gelir. Vazgeçme, özgüven öğrenilebilir bir beceridir 💪✨. İhtiyacın olursa buradayım, yazabilirsin! ❤️
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
25
Cevap
29Cevap
- Aile & Toplum konusunda 3,3b cevap paylaştı.
4 ayKorkularınızin üzerine gidin , daha çok sosyalleşme ye, ve iş hayatına atılmayi deneyin zaman içersinde ozguveniz artar çevre edindikce daha çok kendinizi iyi hissedeceksiniz evde oturmayla bunu başaramazsiniz
00 Yorumla Aile & Toplum konusunda 361 cevap paylaştı. Öncelikle rahat ol ses kaydini attigin zaman duzgun ve temiz bir cumle kur buna inandiysan tekrar silme rahat ol seni anliyabiliyorum elestri yapmalarindan cekiniyorsun ama rahat ol sonrasinda telefonla surekli kendi kendine konus kimsenin olmadigi bir yerde bu senin rahatlamana sebep olacakdir aile icinde ise kendince cumlelerini kurmakdan cekinme beyinde cumleni kur soylemeden once zaten kendince yanlis olan bir cumle ise beyinde seni uyariyor rahat ol rahatla fakat dedigim gibi telefonda bol bol kendi kendine konuş.
10 Yorumla
7 ayTravmalarından kaynaklıdır bi de annen ya da kardeşelrin aile üyelerin de sanan kötü davrnıyorudr ondan mesela benim annem ve kardeşleirm akrabalrım bize kötü davrandoğı için bi de bazı insnalr kötü davrnamışrı zmanaın da bende bi ara öyleydim sonra hayatı öğrenince ve kendimin de farkına varonca ve neyşn ne olduğunu anlayınca özgüvenimde geldi her eşyi anlamaya d abaşladım
11 Yorumla
Soran7 ayNeden boyle olur viri
7 ayKendine bu kadar acımasız davranmana gerçekten gerek yok. Hepimizin böyle dönemleri oluyor ama sen bunu sanki sadece sende varmış gibi düşünüyorsun. İnsanlarla iletişim kurmakta zorlanman, utandığını hissetmen ya da kendini ifade ederken takılman ‘sorunlu’ olduğun anlamına gelmiyor. Sadece biraz yorulmuşsun ve kafan çok dolu. İstersen anlat, dinlerim. Birlikte konuşuruz, toparlarsın. Şu an böyle hissetmen kalıcı bir şey değil, tamamen geçici bir dönem.
15 Yorumla
Soran7 ayYa lisede de böyleydi 13 sene once de böyleydi ben olayları kafamda tutamıyorum unutuyorum bunun nörolojik bir hasar olduğunu düşünüyorum arkadaşıma bi olay anlattım anlatırken onu yabanci gormeye basladim cok rahat iken kiza olan algim değişti durduk yere küçüldüm ve olayi degisik anlattım bi kizin ölümünü anlatırken tebeşir masa saç dediğini dusun kiz da ne alaka der gibi oldu zaten buna cok alıştım ama en iyi ihtimalle insanlar sıkılıp konuyu degistriyo sacmaladigimi anlayip bölüp baska konuya yogunlasiyorlar Ya da dinlemiyorlar
- 7 ay
Anladım, yani bu senin uzun süredir yaşadığın bir durum ve sadece ‘gerçekten utandığın için’ değil, kafanda olayları toparlamakta zorlandığın ve insanların tepkileriyle birleşince böyle hissettiğin bir şey. Bu seni kötü ya da sorunlu yapmaz. İnsanların ilgisi dağıldığında ya da farklı algıladığında küçülmen normal, böyle hissetmek anlaşılır bir şey. İstersen bunu birlikte konuşabiliriz, belki bir şekilde rahatlamana yardımcı olur. Kendine çok yüklenme, bu durum tamamen senin suçun değil.
Soran7 ayCok teşekkür ederim umarım senin gibiler çoğalır aydın bilinçli insanlara cok ihtiyacımız var
- 7 ay
Rica ederim ne demek ben teşekkür ederim asıl
Soran7 ayNasil iletişime geceblrm peki
Psikiyatriye git uzmandan destek alman gerekiyor bunları bende yaşadım. Kendi kendine yenebilirsin insanların ne kadar aşağılık bir varlık olduğunu zihinlerinden ne kadar kötü düşünceler geçtiğini düşününce bunların neyinden utanacağım dedim kendi kendime utangaçlığım geçti
13 Yorumla
Soran7 ayYa kimse hor gormuyo gecen dayımı gordum selam verirken adamcağız karşımda duruyor hal hareketlerim cümlelerim kendimi rezil hissettirdi bir erkek olsa der ki bu sacmaliyo bana asik
Soran7 ayDogru ama psikoloğa gidiyorum
Gizli Üye(25-29)7 ayAynı durum bende de var. Tanımadığım kişilerle zor iletişim kuruyorum. Söyleyeceklerim birbirine giriyor kendimi tam ifade edemiyorum ve çekiniyorum. Bunun bir çok sebebi olabilir. Travmatik şeyler olabileceği gibi ailenin seni nasıl yetiştirdiğine hayatındaki insanların sende nasıl bir iz bıraktığına kadar çokca sebep var. Biraz asosyal miydin?
12 Yorumla
Soran7 ayDaha cok aile akrabadan oluyor tsmimafigimda relax ama toplum icinde kursta hep aynıyım
Cevap sahibi7 ayÖzgüven kazanmak gerekiyor. Ve biraz zaman alan bir şey.
7 ayYalnız değilsin. İletişim mezunu olmama rağmen bu eksikliği üstümden atamadım. Hala başkalarının yanında telefonla konuşamıyorum, sesli mesaj atamıyorum video kaydı yapıp kendimi izleyemiyorum. İnsanlarla uzun uzun sohbet edemiyorum merak edecek konuşacak konu bulamıyorum. Özgüvensizlikle alakalı olduğunu düşünmüyorum, bu çağa uygun olmadığımı düşünüyorum ya da kendimi avutuyorum
22 Yorumla
Soran7 ayBen karşımdaki insanı farkli algılıyorum anlık algim degisiyo sıradan Esra arkadasim bi anda başbakan Erdoğan aliyo yerini yani tanımadığım biri benden ust güçlü biri gibi algiliyorum
Soran7 ayBu algı iletisim içindeyken saniyeler içinde degisiyor
Ben de öyleyim. Evde değil ama dışarıda. İşyerinde toplumda vb. Bir konuda fikir yürütemiyorum mal mal dinliyorum. Okulda da hiç zeki değildim. Öğretmen sizce şu ne anlama geliyor sebebi nedir çözüm nedır vs. Aklıma hicbirsey gelmezdi. Toplu taşımada milletin içinde şoföre bile seslenmeye çekiniyorum. Bunun çözümü yok. Çocukken böyleydim ileride bir halt olmayacağı belliydi. İnsanlar tavsiye veriyor şunu yap bunu yap diye hiç alakası yok.
13 Yorumla
Soran7 ayYani çekinmenin otesinde cok değişik bu insanlara bakınca kuculuyorum adam bisey yapmiyor ama kendimi onda ezik aciz yetersiz goruyorum asamiyorum
- 7 ay
Bende şöyle. Bazen karşımda dişime göre birini bulunca özguvenim yerine geliyor. Bazen de olgun hem tip olarak hem karakter olarak ya da bilgili donanımlı biri olduğunu düşündüğüm şöyle diksiyonu düzgün biriyle karşılaşınca kendimi kıro gibi hissediyorum. Hatta markette küçük çocuklar gördüm. Çok gözü açık ağzı laf yapan tiplerdi. Kendi kendime Ben kaç yaşındayım o kadar okul okudum daha iki kelimeyi bir araya getiremiyorum diyorum. Uzun cümleler kuramıyorum aklıma birsey gelmiyor. İş için mülakatlara giderdim doğru düzgün konuşamazdım rezil olurdum hep. İnsanın özguvenin olması için bilgili olması lazım. Bir de pratik zekalı olması lazım bence. Yoksa benim gibi bir problem karşısında hindi gibi düşünür sürekli hata yapar bir türlü doğru sonuca ulaşamaz bu doğuştan geliyor.
Soran7 ayYok gercekten ozguvenin bilgi zeka ile ilgisi yok kodlaman ile ilgili bo mesele guzsl yaparsan kendini güzel satarsın ama yapamazsan bocalarsin
Aile & Toplum konusunda 322 cevap paylaştı. daha çok sohbet emeyi dene. Yüz yüze olmuyorsa. Belli bir dönem bende de oldu. Telefon sohbetlerini arttırdım 2-3 saat telefonda sohbet ettiğim oldu. Daha sonra düzel di tabi şimdi hiç susmuyorum.:D
12 Yorumla
Soran7 ayGaliba duygulari cok biriktirip aniden bardak dolusu döküyorum hatta dökerken fenalasiyorum cunku duygularımı bastırarak büyüdüm bu bende bunlara sebep oldu ufade etmek yaşamak eziyet gibi
Gizli Üye(18-24)7 ayyemin ederim Allah şahit bende oyleyim. Bazen yanlışlıkla saçmalasam insanların tepkisine bakarım bisey dicekler mi bana diye. Bisey demediklerinde şaşırırım Allah Allah o kadar saçmaladım bisey demediler derim kendi kendime
11 Yorumla
Soran7 ayNapcaz biz
Gizli Üye(30-35)7 ayBende benzer şeyler yaşıyorum. Benim yaşadığım şeyin kaynağı babam bence. Babamın yanında telefonda bile konuşamıyorum ve babam beni çok etkiliyor. Ve ben küçükken 4 5 yaşlarında konuşmuşum yani bu durum çocukluktan geliyor. Bence otizm ve ya dehb var çok şüphe ediyorum. Aynı nörolojik bişey varmış gibi konuşamıyorum hep aynı tek düze konuşurum. Farklı bişey var ama çözemedim
10 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı. Duygu durum bozukluğunuz olabilir. Çok normal. Küçükken sizi baskılayan ve bir şey istediğinizde sürekli "hayır" diyen bir aileniz mi vardı?
12 Yorumla
Soran7 ayYani ailem vardi ama yoktu gibi ihmal edilmis ni yandan cok baskı yapmış bir ailem vardi
Aile & Toplum konusunda 743 cevap paylaştı. Bu özgüven eksikliği değil, yoğun kaygı gibi duruyor. Sürekli kendini yargıladığın için hata yapma korkusu büyüyor ve beden kilitleniyor. Kaynağı çoğu zaman eleştirilme, kıyaslanma ya da yeterince onay görmeme; küçük adımlarla ve gerekirse terapi desteğiyle düzelebilir.
00 YorumlaOlur normal bence ülkenin %70 yakın benzer problem vardır. Hayat şartları enflasyon bir çok sosyal baskı ansiyete okb hepsi etken hepsi sonuç. Birçok insan bu yollardan geçer önemli olan kendine güvenmen ve adım atman gerekiyor. Kendin için en son ne yaptın mesela? Başkaları için yaşamayı bırakıp kendine biraz benliğini keşfettiğinden düzelecek
00 Yorumla
7 ayVarmak istediğin noktada nası bi örnek var mesela?
11 Yorumla
Soran7 ayNasil yani
7 ayKötü bir durum ama insan kendi ailesinden neden çekinir ki en çok o alanda rahat olman gerekmez mi
11 Yorumla
Soran7 ayBilmiyorum
Aile & Toplum konusunda 821 cevap paylaştı. Ama bu sonradan farkına varılacak bir şey değil. Çocukluk travmaların olmalı,
11 Yorumla
Soran7 ayNe gibi travmaları var dencr
Gizli Üye(25-29)7 ayAilede sürekli olumsuz eleştirilmek yargılanmak olabilir ister istemez özgüven düşüklüğüne yol açabiliyor
21 Yorumla
Soran7 ayKüçükken ailem öğretmenim arkadaslarjm hepsi yolr yapiyordu
Gizli Üye(25-29)6 ayTemel olarak hiçbir güvensizliğim yokmuş gibi davranıyorum, başarana kadar öyleymiş gibi davranıyorum.
bir diğer şey ise buna katlanmak, güvensizliğin sana her şeyi anlatmasına izin ver ama bunun içine işlemesine izin verme, omuzlarındaki kir gibi onu da silkelemelisin, bu söylendiği kadar kolay değil
Güvensiz olmak normaldir, herkesin bazı içsel sorunları vardır, bazılarının diğerlerinden daha fazla ama yine de herkes.00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayAile bireylerimiz her ne olursa olsun kötü olmamızı istemez. Ailende herkes üst düzeyde bireyler ve sen normalsen kendine güvenin olmaması normal 👍 fakat aile bireylerin normal insanlarsa ve Sen kendini onlardan daha aşağı görüyorsan o zaman sıkıntı.
00 YorumlaAslında annen baban kardeşlerinden utanmaman lazım çünkü tanıdığın ve alışıksın onlara doğduğundan beri
10 Yorumla
7 ayBende böyleyim sadece duygularımı yönetmeye çalışarak durumu düzeltmeye çalışıyorum ama çok zor oluyor
10 Yorumla
Gizli Üye(25-29)7 ayHerkes kendi saçmalamasını hatırlar çoğu zaman, başkalarınınkini değil. Ve kendini geliştirirsen daha öz güvenli olursun. Daha çok anlatacağım şey olduğu için ve seni de bu konuda rahatlatmayı umarak sana ses olarak atacağım diğer söyleyeceklerimi.
11 Yorumla
Cevap sahibi7 ay
Aile & Toplum konusunda 463 cevap paylaştı. bence sorunun sadece özgüven değil bi çeşit anksiyete bozukluğun olabilir.
10 YorumlaBuradakilerin kendine hayrı yok ki sana olsun
10 Yorumla
7 ayÇocukluğuna inmek gerekiyor nasıl bir çocukluk geçirdin
12 Yorumla
Soran7 ayKorkunc
- 7 ay
Piskolojik destek şart düzelebilirsin
Aile & Toplum konusunda 10,4b cevap paylaştı. Ben de utanıyorum çekiniyorum yapım böyle maalesef geçmiyor
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 617 cevap paylaştı.
7 aybir hayvanat bahçesine gidip rica et aslanın sütünü sağıp versinler 1 hafta iç jasdjasdj
01 Yorumla
Soran7 ayNeden
- Aile & Toplum konusunda 1,3b cevap paylaştı.
7 ayKardeşlerin le nasılsın birinci derece akrabalarınla ya da
03 Yorumla
Soran7 ayGenel olarak iyim ama binde bi iletisim halinde sacmaliyorum
- 7 ay
Ozamn senin arkadaş ortamin çok yok o yüzden dışarıda ozguvensiz kalıyorsun
Soran7 ayCok var arkadaslarim ama bi türlü duzen kuramadım ki bulusayom
Gizli Üye(36-45)7 ayÇoçukluk travmaları. Baskın anne ya da baba yüzünden bunlar
10 Yorumla
7 ayÖz güven için egolu olmak zorundasınız yani dışa vurmasanda içten içe etrafinda ki herkesin kendinden daha aptal oldugunu düşün hisset
20 Yorumla
6 ayKonferans salonunda konuşmayi ya da şarkı söylemeyi dene..
00 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 778 cevap paylaştı.
7 aySenin anlayışlı bir arkadaşınla uzun uzun konuşmak yapman gerekiyor. Bu kadar.
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayBence bir doktora görünün. Bunun altında bir çok şey olabilir... Aile yapısı, yaşanılan yer, iş şartları, arkadaş ortamı vs vs...
01 Yorumla
Soran7 ayZaten öyle ki
Gizli Üye(18-24)7 ayBu dediğin bendede var küçükken ailem beni küçümsedi dalga geçti dövdü ama arama mesafe koyuyorum
11 Yorumla
Soran7 ayBen de öyleyim nedense rolde gibi hissediyorum bi türlü onlari bağrıma basamıyorum
Gizli Üye(25-29)7 aybenim eski sevgilimde boledi cok utaniyordu korkuyordu cekiniyordu kız super guzeldi ama diyordu ben guzel değilim vucudunu bile sevmiyordu bana diyordu bakma gorsen beğenmesin falan diyordu ben diyordum sacmalama
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayAbin ya da erkek kardeşin var mi?
12 Yorumla
Soran7 ayVar
Cevap sahibi7 ayOndandır
Kendini bilerek rezil et toplumda geçer
13 Yorumla
Soran7 ayBi de oflelendikten sonra bayılıyorum cok ağlayınca hafıza kaybı yaşıyorum grcici
Soran7 ayKendime degerim var överim begrnirim ama guvenim yok aslinda daha cok dışarıya yok
- Aile & Toplum konusunda 2,1b cevap paylaştı.
7 ayPoncik Yaşın kaç senin önce bunu sorayım
01 Yorumla
Soran7 ay27
İnsanlar için değil kendiniz için yaşayın.
01 Yorumla
Soran7 ayKendimiz icin yaşamak demek jnsanlardan geçmek zorunda olmak demek
- Aile & Toplum konusunda 645 cevap paylaştı.
7 ayNeden çekiniyorsun ki
10 Yorumla
7 ayBen rol yaparak aştım aslında çoğu şeyi.
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 2,5b cevap paylaştı. Öz güven kazanarak
10 Yorumla
7 aygelmez
10 Yorumla
7 ayYaygındır salla kafaya takma canımmnm.
10 Yorumla
Gizli Üye(18-24)4 ayAsosyalliğe gidiyorsun
00 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayZamanla gecer
10 Yorumla
Gizli Üye(30-35)7 ayGeçmiş olsun
10 Yorumla
7 ayGelmiyor maalesef
10 Yorumla
7 ayGelmez
10 Yorumla
29 güHmmmm
00 YorumlaBende de aynı durum
01 Yorumla- 7 ay
Ben kızlarda olmaz sanırdım en azından erkeklere çok daha az
7 ayGeçmiş olsun
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayBende de var :(
00 Yorumla
Devamını Gör(39)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer