Sizce kadının mi statüsü yüksek olmalı yoksa erkeğin mi?

Çoğu kişi erkeğin der genelde ama ben bir kadın olarak eşimin benden çok daha fazla kazanmasıni ya da statü olarak çok yüksek olmasını istemem, kendimi kötü hissedermişim gibi geliyor.
Sizce kadının mi statüsü yüksek olmalı yoksa erkeğin mi?
Cevapla