Evlendikten sonra kayınvalideye “anne”, kayınbabaya “babaların babası” diyenler sizce samimi mi, yoksa abartı mı?


Bazı insanlar evlendikten sonra bir anda eşinin ailesine kendi ailesinden bile daha düşkün hale geliyor.
Kayınvalideye “canım annem”, kayınbabaya “babaların babası” falan demeler…
Saygı tamam, güzel bir şey ama insanın bir tane annesi, bir tane babası olmaz mı?
Kendi anne babası ikinci plana atılınca bana biraz yapmacık geliyor açıkçası.

Siz ne düşünüyorsunuz?
Bu kadar samimiyet gerçekten içten mi, yoksa biraz gösteriş ve rol yapma mı?
Evlendikten sonra kayınvalideye “anne”, kayınbabaya “babaların babası” diyenler sizce samimi mi, yoksa abartı mı?
Güncellemeler
7 ay
Süper bir soru sordun Şimdi sorunu daha çok üye görecek, 🥳💖😎
Evlendikten sonra kayınvalideye “anne”, kayınbabaya “babaların babası” diyenler sizce samimi mi, yoksa abartı mı?
Cevapla