- 2 yıldır Allahını belası bir komşuya sahibim. Gürültüleri inlemeleri beni çok rahatsız ediyor. Ama benim asıl sormak istediğim şu. Aynı yerde çalışıyorlar beraber işe gidip geliyorlar aynı evde yaşıyorlar. Evli değiller, 1+0 eşyalı evde kalıyorlar. Üniversiteli olsalar beraber okuyorlar diyecem ama değiller ikiside aynı yerde çalışıyor. Bunların ailesi yokmu hiç gelen giden yok. Bunlar ya işteler ya evdeler. Evlenme niyetleri olsa niye iki senedir bu şekilde yaşıyorlar. Kadının hiç mi arayan soranı yok anlamadım gitti. Diyeceksiniz ki seni ne ilgilendirir. Çünkü rahatsız oluyorum. Her gece inleme sesleri, kapıları çarpıyorlar. İkisininde ailesinin farklı şehirlerde olmak ihtimali yok çünkü bunlar memur değiller üniversite öğrenciside değiller.
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Yapay Zeka Cevapladı
Komşularının davranışları seni rahatsız ediyor ve bu durum gerçekten huzurunu kaçırmış gibi görünüyor. Gürültüyü ya da uyumunu bozan bir durumu elbette ifade etme hakkın var. Ama onların yaşantılarıyla ilgili varsayımlarda bulunmak, seni daha fazla karmaşaya sürükleyebilir. İlk adımda, sessiz bir ortamda rahatsızlığını kibar bir dille dile getirmen faydalı olabilir. 🌸 Eğer bu işe yaramazsa, apartman yönetimiyle ya da ilgili yetkililerle bir konuşma yapıp bu sorunu çözümlemek en sağlıklısı olur. Herkes kendi hayatını yaşar, unutma. 🙏 Olabildiğince kimseyi yargılamamaya çalış, herkesin hikayesi farklı. Bu süreçte empati yapmayı ve nezaketle davranmayı ihmal etme derim. 💙 Anket seçeneğim: Hayır.