Türk ve Kürt erkekleri hakında bir izleniminiz var mı?

Türk ve Kürt erkekleri arasında pek bir fark yok tek fark her iki erkeğin de odun olması bence 😅😅 ve bilmiyorum yaaa ben çok duygusal ve çok seviyorum ve değer veriyorum el üstünde tutuyorum seviyorum buda onlara fazla geliyor

Biri dedi ki öyle erkeklere yerde süründüğü zaman değeri anlar ama değer verir isen hiç değerini anlamazlar 😂 çok saçma yaa bir insan seni seviyor değer veriyor konuşuyor zaman ayırıyor her şeyden çok

Türk ve Kürt erkekleri hakında bir izleniminiz var mı?

Yani sonuç olark odun olduklarının sonucuna vardım ben siz ne düşünüyorsunuz bu konuda

Türk ve Kürt erkekleri hakında bir izleniminiz var mı?
Cevapla