Dün kocam ben uyuduktan sonra instagramdan profilsiz biriyle konuşmuş nereden buldu bilmiyorum sesli konusamam yazmıs ksrsı taraf buda cevap vermemiş ben hiç bir zaman güvenemeyecek miyim illa basında durmam mı gerekiyor
Cevabın nedir?
Cevapla
Çok Süper Cevap
Gizli Üye(25-29)7 ayEvlenmeden önce seks yok dersiniz... Evlenirsin gene cinsel hayatı olmaz... Haliyle günümüzde erkekler bakmıyor uzun süreliye anlık kısa süreli olursa olur olmazsa da olmaz... Elinizde araba da tutsanız bir maliyeti var erkekte tutsanız bir bedeli var. Çoğu erkek araba sahibi ve bedelini çekerek kullanır. Bedelini ödiyiceğiniz adamı alın ödiyemiyiceğiniz modele gözünüzü dikmeyin.(Başında durmam mı gerekiyor dediğine göre senin ki bedeli yüksek modellerden olmasaydı boşanma davası sorusu sorardın...)
23 Yorumla
Soran7 ayOf ne anlatıyorsun ya
Cevap sahibi7 ay1900 ler de değiliz. Değer yargısı yaklaşım bambaşka. Kadınların dediklerini dinleme. Ne gördüğün tek önemli şey Kadınlarda. Hepsi etikten ahlaktan dilleri düşmez. Ama hareketine kararlarına bak tam tersi.
Cevap sahibi7 ayAblam adam değersiz olsa bunu değil boşanma davasını sorardın... Adamın gücü var sen gidersen geleni hazırda gelicekler var ki boşanıyım sevdan yok. Kadınlar talibi hazırda olan erkeği önünde aldatsa boşanmaya razı gelmiyor Ama paylaşmaya razı gelir yeter ki boşanması o adam. Yedekte talipleri yoksa da direk boşanma açar nasılsa elimde. Bolluk kıtlık mantelitesi çalışır.
En İyi Cevaplar
Aile & Toplum konusunda 11,7b cevap paylaştı. Kiminle olursan ol, benzer şeyleri yaşarsın. Ya hiç bir erkekle ilişkiye girme veya erkekleri tanı ve anlamak için gayret göster. Dünya sizin ve değerlerinizin etrafında dönmüyor
01 Yorumla
Soran7 ayAma öyle şey olur mu bu tamamen kaderimizi elimizde oynamak
Gizli Üye(36-45)7 ayAh canım ilk başta böyle başlar 😟 o denemek istemiş … ve ilk firsatta demekki yapacakmis.. üzgünpm bilyikeum zor ama bilen faza telefona uğraşan birinden zaten şüphe ederim: benim enistede mesela bütün gün telefon elinde 🙄 eşiyle çocuklarla ilgilenmez pek yatak telefon sadece … güzel bir kız görsün gözleri dönyüor yani çok ilgi mandacı bu erkekler sanırım eforlarını tatmin etmek için yapıyor bunu. Hani bak benimde Hala beğenen var demek için sanırım
12 Yorumla
Soran7 ayGözü dısarıda değil ya da benım yanımda bılmıyorum iş arkadaşları da der efendi falan diye şimdi herks yaslanmıs gibi olmjssun faln dıyor ondan mı bu seye girdi acaba
Cevap sahibi7 ayOlabilir canım çünkü çoğu erkek kompleksli.. yinede enisteden yola cikicam ama gerçekten çoğu kilo almışsın dedi ona acayip gücüne gitti.: dediğim gibi hani bak beğenen var beni hala demek istiyorlar kendilerini tatmin etmek için
7 ayAt değil ki bu, sürekli dizginlerini tutasın. Güvenilir olmayan biri için senin en doğru kararı vermen gerekiyor. Sırf fırsat bulamıyor diye aldatmayan biri güvenilir değildir. Ki eşin mesajlaşmış da. Umarım anlatabilmişimdir
29 Yorumla
Soran7 ayÖyle abısıde aynı bunun ıkı gun yokum diye boyle bk yemesı mı lazım karsı taraf sesli konusamam yazınca buda yatmıs uyumus sessizce izliycem bi sire yaptıgı asla normal bişey değil zaten
- 7 ay
İzlediğinde başka bir şey yapmadığını görürsen, onun sadık olduğunu mu düşüneceksin?
Soran7 ayBir süre izleyeceksem demek ki bişey yapacağım düsünemıyor musun bunu
- 7 ay
Ben sadece soruyorum. Başka bir şey olmadığını gördüğünde tepkin ne olacak merak ettim. Neden seni rahatsız etti anlamış değilim.
Soran7 ayÇünkü herseyı bende var sifresini biliypeum bundan haberı yok telefonu her zaman ortada kımsye bir yanlsını görmedim şimdiye kadar kımsedende bısey duymadım bu yeterli değil mi güvenilirdi bunu yapmasını yediremiyorum mesela hıcbısey yok gibi gunaydın yazmıs o mesajıda silmiş geçmiş
Soran7 ayBana gösterdiği davranıslar yeterliyfi
Soran7 ayAma bası bos kalınca boyle yapmıs kaç yıllık kocam kolay seyler mı bunlar basımdan vurulmusa döndüm
- 7 ay
Yaa dilerim her şey senin için kolaylıkla olur ve kalbin huzur bulur. Gerçekten zor bi durum. Eğer bir şeyler bulursan, resim vs. çekip kanıt olarak toplaman iyi olur. Hem ona gösterdiğinde inkar etmesini önlersin hem de olur da mahkemeye gitmek istersen de devlete sunarsın. Her şey gönlünce olsun ✨
Soran7 ayTeşekkür ederim inşallah haber etmeden izleyecegim bir süre takıp edecegım kı ıse yarasın cok sagıl
Yapay Zeka Cevapladı
Bu durum seni çok üzmüş belli ki, seni çok iyi anlıyorum. Güvensizlik ilişkide büyük bir sorun olabilir ama bunu çözmenin en güzel yolu dürüstçe konuşmak. Eşinle bu mesajlaşma konusunu sakince konuşmayı dene ve hislerini, endişelerini ona anlat. Neden böyle bir şey yaptığını anlamadan kesin yargıya varma. Belki bunun ardında başka bir sebep vardır. İlişkiler güvenle, iletişimle ve empatiyle güçlenir. Konuyu çözmeden büyütmemekte fayda var. 💕 Unutma, ilişkinizdeki sorunlar sizin birbirinize olan sevginiz karşısında küçük kalır.
00 Yorumla
AI Persona’ya Sor
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
12
Cevap
26Cevap
7 ayYa ben buna kızıyorum, ya evlisin ve mutlusun ne var da evin huzurunu bozuyon ya lalesi, çok mu zor uçkuruna sahip çıkmak. * biti ya (Hanımefendi kusura bakabilirsiniz ama hak ediyor, hatta daha fazlasını ama işte...) ya arkadaş ergen değilsin, bekar değilsin, bazı şeyleri akıl etmen lazım madem adam da değilsin neden evleniyorsun it herif...
10 Yorumlahiçbirinde sadakat yok sen de birileriyle konuş bence
210 Yorumla- 7 ay
Saçma bir yanıt olmuş
Soran7 ayHerkes kendine yakısanı yapar
- 7 ay
Boşanmak tamamda diğeri yani insanın kendi karakteri
- 7 ay
Ona karşı bende aldatirim mantığı yanlış bensadece onu dedim
- 7 ay
@ireminyoo erkeğin yapması normal diyen kim?
Soran7 ayYa hiçbir şey yokmus gibi yazıyor bırde soguk yapacaksan yazma demis
7 ayGüven ilişkinin olmazsa olmaz duygusu ama konuşulabilecek biriyse neden bunu yaptığını , sende eksik bir nokta mı var yoksa karekterinden dolayımı bunu konuşarak çözmeye çalış , şimdi buradan ne dersek boş çünkü herkesin yaşam tarzı ve evlilik hayatından istekleri çok çok farklı olabiliyor
00 YorumlaSosyal medya ortak kullanın evli adamların çok şeyini duydum kendi kızları eşleri anaları olduğu zaman zıplıyorlar onu söyle fazla da açılmasın
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 aySenin kocan pislik ilk fırsatta seni aldatır rezil herif sonra da boşanma diye yalvarır k oek gibi tam şeref yoksunu
21 Yorumla
Soran7 ayAynen öyle mk oglu sonra ben yakalıiayınca onun bunu nustune atar onun için diye
7 ayKonuşsun ne olcak ki? Sokakta konuşunca sıkıntı olmuyor da inst öi sıkıntı?
01 Yorumla
Soran7 ayOrada konusmak farklı ya
Kocanızı boşlamayın her konuda tepesinde olun cinsellikte özellikle
12 Yorumla
Soran7 ayDaha napıyım ya
Aile & Toplum konusunda 1,6b cevap paylaştı. Başında durmak mı? İlk aklına boşanmak gelmesi gerekmiyor muydu?
05 Yorumla
Soran7 ayHersey bu kadar kolay mı niye ben evlendıgım bir adama guvenemıyorum
Soran7 ayGüvenilr biriydi şimdi nöyle oldu
Soran7 ayHayır herseyı bende acık habrı yok ama ılk defa gördüm iboyle bileyi
Aile & Toplum konusunda 627 cevap paylaştı. Bir çapkınlık olsaydı temizlerdi belki senin haberin bile olmazdı belki masum bir şeydir
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBaşında da dursan diğer odadan yapıyor çoğu. Günümüz erkeğine asla güven olmaz, 2 günde bunu yapan demekki daha uzun gitsen eve kadın atar. her şey beklenir inşallah çocuk yoktur
00 YorumlaAile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı. Yalnızlık sevmiyor demek ki iki gün bile yalnızlığa dayanamamış
06 Yorumla
Soran7 aySevmez
Soran7 ayEe zaten birde cocuk hayaşleri kuruyor git ettaftakı kendın gıbı ınsanlarla yap serdsz
Soran7 aySon olmasına gerek yok niben yokum artık
Gizli Üye(36-45)7 ayHem konuşmuş diyorsun, hem de cevap vermemiş diyorsun. Hangisi?
03 Yorumla
Soran7 ayKarsıdakı kız sesli konusamam demiş sonrada bu yatmıs uyumus konusmamıslar
Cevap sahibi7 ayEee, için niye rahat değil o zaman?
Soran7 ayBen yokken konusmus işte hastalık var saglık var gıvenemeyecl mıyım asla guvenmıyorum zatende bundan sorna full parasını yiyeceğim gorur o zorlık cıkarmayımı
7 ayBence heyecan arıyor kendince sensiz yapamaz bunu sende biliyosun çünkü kurulu bir düzeni alışkanlıkları var umrunda değilmiş gibi yapıp takipte kalmalısın
10 Yorumla- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 ayBöylelerinin Allah… versin
21 Yorumla
Soran7 ayAminn
- Aile & Toplum konusunda 802 cevap paylaştı.
7 ayKim belli değil dimi... benzerini yaşadım
210 Yorumla
Soran7 ayEvet belli değil bunun profilindede bişey yol
- 7 ay
Gece geç yatiyir mu genelde
Soran7 ayHayır benımle beraber yatar tek uyuyamz geç uyumus
Soran7 ayYok
- 7 ay
Geç yatma ve telefonu çok bakıyorsa devamı gelebilir
Soran7 ayBasında mı bekleyim napıyım yanı bunun sonu bosanma
- 7 ay
Canım nasıl diyim yani bir karar vermen lazım , sana ilgisi sebgiis nasıl hemende boşanmak gelmesin aklına.
Soran7 ayİlgisi gayet iyi yani ne biliyim hiç böyle bişey beklemıyordum sasırdım kaldım
- 7 ay
Başka bir kadın olduğuna emin değilsen gemileri yakma ama. ensendeyim duruşunu göster
Soran7 ayHayır ya baska bırısı yok sadece 101 okeyden bırıyle konusmus sesli konusmak istemis oda acmayınca yatmıs uyumus ıkı gun bısey yapamadım diye boyle yapmsn mo lazım. Qq oglu ya
Erkekler işte boşluğa gelemiyor
12 Yorumla
Soran7 ayAhımı alıyor baska bısey değil hiç eskisi gibi hissetmiyorum sevmiyorum
- Aile & Toplum konusunda 1,7b cevap paylaştı.
7 ayneden buna ihtiyaç duyuyor
01 Yorumla
Soran7 aySerefsiz olduğu için
Aile & Toplum konusunda 3,7b cevap paylaştı. Enişteye bak maşallah Boş bırakmaya gelmiyor
02 Yorumla
Soran7 ayMk oglu karaktersiz işte
u 7 ay:D
7 ayGeçmiş olsun galiba boynuzlamış
01 Yorumla
Soran7 ayTam yapamamks mk oglu uyuyakalmıs
- Aile & Toplum konusunda 984 cevap paylaştı.
7 ayİnsta ortak instagram mı
010 Yorumla
Soran7 ayHayır hesabı bende
- 7 ay
Hesabının sende olduğunu bilmiyor mu
Soran7 ayBilmiyor
- 7 ay
Hadi ya. Kötü olmuş.. Cinsel şeyler mi konuştular ne oldu
Soran7 ayKonusamamıslar
- 7 ay
Belli ki daha önce de yapmış.. Böyle şeyler mi yapıyordu
Soran7 ayHayır yapmıyordu
- 7 ay
O zaman ne yapıyor flört gibi mi
Soran7 ayGönderiyi okumadın mı yazdım ya
- 7 ay
Konuştuğu şeyin ne olduğunu anlamadım
Adamı doyurmuyorsan, napsin yazik
04 Yorumla
Soran7 ayPardonda nıye yanımda yapmıyor heraey o mu sanane baban yapmıyr mu anne iyi doyutuyor heralfe
Soran7 ayAynen öyleyim yol al
7 aySevgiliykende yapmıştır
10 Yorumla
3 ayZor bir durum, kararını iyi düşün bence.
00 Yorumla
7 ayAh kocalar ah hep yaramazlık
00 Yorumla
Gizli Üye(18-24)7 ayKadının hesabını yaz spam atalım kapansın
00 Yorumla
7 ayAbla sıç ağzına ya da misilleme yap anlasın
111 Yorumla
Soran7 ayKendini haklı cıkarır bu instagram hesabı bende dıye telefonun sıfrasını degıstırdı
- 7 ay
Vay şfsiz o zaman şunu yap hassas olduğu noktalar üzerinden sende onu kır öyle sıç ki ağzına senden korkmayı öğrensin
- 7 ay
Misilleme bence yanlış ama sert bir duruş ve açık açık söyle cizgini anlasin
- 7 ay
@zeynep3000 katılıyorum
Soran7 ayBilmiyorum napıcam önce bir hesabına ikimizin fotoğrafını koyucam
Soran7 ayBakıyım koy deyınce napacak
- 7 ay
Mantıklı eğer olmazsa da çift terapisine de gidin baktın tüm çabalarına rağmen bu adam da tık yok boşa abla
Soran7 ayDevamını düsünemıyorum ya bundan olmaz
- 7 ay
Biraz sakin düşün bence
- 7 ay
Öncelikle şunu unutma sen değerli ve yeterlisin. Karşındaki takoz değersiz ve yetersiz olduğu için arayışta seni kaybedince değerini anlayacak o zamanda sakın yumuşama
Soran7 ayAy hiçbişey düşünemiyorum ya basın boş kalınca böyle boklar yemeyi mi düsünüyorsun srfsz adı hıcbısey yok gıbı gunaydın yazmıs
Öncesi oldu mu
111 Yorumla
Soran7 ayHayır
Soran7 aySifresi hesapları bende hep haberi yok
Soran7 aySimdi sadece telefon sifresini değiştirdi
Soran7 ayAynen hemen bosuyorum Şu an neyi hafıfe alıyorum 101 okeyden budlugu bırıyle konusmus işte
Soran7 ayNormal bir durumda değilim cünkü
Soran7 ayBuradakılerdentam konusulacak adamlar
7 ayİyi yaprak nasil duyacan
116 Yorumla
Soran7 ayNe diyosun
- 7 ay
Yara. KS. iz nasil duyacan
Soran7 ayKarsı taraf seslı konusamam demıs buda yatmıs uyumus
- 7 ay
Niye ki
Soran7 ayMüsait değilmiş kaşar demk ki bizim o evladıda konusamamıs
- 7 ay
Kim kasar
Soran7 ayKarsıdakı
- 7 ay
Peki sen
Soran7 aySenın gıbıyım aynı bende sen neysen ben de oyum
- 7 ay
O zaman bana ozelden yazarmisin
Soran7 ayAy ne anlatıyosun ya
- 7 ay
İzelden ya bana benim gibi birini ariyordum bende
Soran7 ayYok ben senı hatırlıyorum sen kızlardan hoslanıyorsın konuştum derdimi anlattım bısey demedin
- 7 ay
Oyle mi ne zaman konustuk
Soran7 ayOluyo bayagı
- 7 ay
İyi gel ozele bipime vur
Aile & Toplum konusunda 2,6b cevap paylaştı. Boşican
01 Yorumla
Soran7 ayEvet
7 ayİyi yapmışsın,
08 Yorumla
Soran7 ayNeyi iyi yapmısım
- 7 ay
Annenin evine gitmekle,
Soran7 ayGezmeye geldim bugün gidicem grri bakıcam
- 7 ay
Konuşmaya devam etmişse ne karar verecen
Soran7 ayBilmiyorum etmemiş işte yatmıs uyumus
- 7 ay
Hakkında herşeyin hayırlısı olsun
Soran7 ayTeşekkür ederim
- 7 ay
Rica ederim ☺️
- Aile & Toplum konusunda 1,4b cevap paylaştı.
7 ayEvliliğin nasıl
08 Yorumla
Soran7 ayNırmal evlilik
- 7 ay
Neresi normal sence instgramdan konuşmuş biryle
Soran7 aycanım mısın sen evliliğin nasıl diye sormuşsun bende evliliğimiz normal evlılık demisim instagramda konusmadını mı normallestirmisim
- 7 ay
Bende onu diyorum ki eşin konuşmuş Instagram'da neden ihtiyaç duymuş
Soran7 ayBende ilk defa gördğm bişeyi buraya yazmısım ıste
- 7 ay
Tamam sorun var deemkki başka şeylerde ariyorsa
Soran7 ayAynen sorun var hemen oraya getir kpnuyu yazma
- 7 ay
Tamam kusura bakmayın
7 ayş*refsiz..
10 Yorumla
7 aybaşında da durmamalısın böyle insanların!!!
00 Yorumla
Gizli Üye(36-45)7 ayBöyle birine asla güvenemezsin
08 Yorumla
Soran7 ayGüvenmiyorum zaten
Cevap sahibi7 ayNe yapmayı düşünüyorsun
Soran7 ayBir süre izleyecegim
Cevap sahibi7 ayDoğru olanını düşünmüşsün umarım her şey yoluna girer
Soran7 ayBöyle bişey yoluna girse nolur
Cevap sahibi7 ayGüvenini sarstı bir kere ne kadar düzelse de aklında bu yaşadığın anı kalacaktır acaba yine yapar mı sorusu aklından hiç çıkmayacak
Soran7 ayÖyle zaten yapmadan öncede öyleydim simdi hiç
Cevap sahibi7 ayİşin zor iyi düşünmelisin
Gizli Üye(18-24)7 ayEve gidince verme kocana
00 YorumlaVay oc
11 Yorumla
Soran7 ayDaha fazlasını hakediyor
7 aySende aldat ödeşin
10 Yorumla
7 ayOlur öyle şeyler 😁
00 Yorumla
Devamını Gör(23)
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
Ana Sayfa > Aile & Toplum > Sorular > 2 günlüğüne annemlere gittim, kocam, Instagram'dan biriyle konuşmuş. Hiç güvenecek miyim?
"{0}" için yorum yaz
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer