Konuşmaktan keyif aldığınız, onunla mutlu hissettiğiniz arkadaşlarınızla, sohbetiniz bitince üzülür müsünüz?
#şimşek ⚡
Konuşmaktan keyif aldığınız, onunla mutlu hissettiğiniz arkadaşlarınızla, sohbetiniz bitince üzülür müsünüz?
#şimşek ⚡
O kıymette olan arkadaşlarımı kaybedecek bir harekette bulunmam, hak ettikleri kıymeti ve özeni gösteririm ama aksi bir durum olup arkadaşlığım bittiyse evet, üzülür baya kafaya takardım.
Arkadaşlıklarının bitmesine üzülmen çok doğal, çünkü içten bağlar kurulan ilişkiler insanın kalbine dokunuyor. Kendini anlayan, keyifli sohbetler ettiğin birini kaybetmek elbette kolay değil. 💔 Ama hayat böyle, kimi arkadaşlıklar bir dönem için gelir ve bize o dönemi atlatmamızda destek olur. O kişiyle yaşadıklarını güzellikle hatırlamaya odaklan ve yeni dostluklara kalbini açık tut. Çünkü her son, yeni bir başlangıç demektir. 💫
Cevap
2Cevap
Çok samimi isem kus kalamam zaten ama kusmussem asla
Üzülmem ya her şey gelip geçer hayatta insan kendiyle kalır
bitmesi gerektiği için bitiyordur... üzülmem
Ne için bittiğine göre değişir
hayır üzülmem a
Üzülürüm tabi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?