Evde yemekler ve ev işleri hep bana kalıyor. Yoruluyorum cidden. Sizce doğru mu bu?

1 abim 1 erkek kardeşimle yaşıyorum. Abim çalışıyor erkek kardeşim liseye gidiyor. Bende üniversiteye gidiyorum. Yemek ve ev işleri hep bana kalıyor. 2 gün yemek yapmasam Abim, kardeşim ev yemeği istiyor. Kendileri bi kaç defa yaptı gerçekten yenilecegi yoktu. Benim yaptığım gibi de duzenli, temiz ev isi yapamıyorlar ama böyle de çok yoruluyorum. Konuşuyorum onlarla elimizden bu kadar geliyor. Sen kızsın daha iyi anlarsin tabi bu islerden diyorlar. ne yapmam lazim bilmiyorum 🤦‍♀️
Evde yemekler ve ev işleri hep bana kalıyor. Yoruluyorum cidden. Sizce doğru mu bu?
Cevapla