Fakirliğin romantize edilmesi sizi rahatsız eder mi?

Arada hoşuma gidiyor "bizim zamanımızda.. mı vardı" güzellemeleri falan ama buna da şükür tayfasına sinir oluyorum
Salata yiyorım

Etikeri topluma falan atın
Fakirliğin romantize edilmesi sizi rahatsız eder mi?
Fakirliğin romantize edilmesi sizi rahatsız eder mi?
Cevapla