Ya bir şey söyleyeceğim Fakir adam nasıl romantik olabilir ki anlatır mısın bana soğanın üzerine mum mu dikecek bu adam mezarlıktan çiçek mi toplayacak mesela
1
2 Yorumla
Soran
7 ay
Yok o anlamda demedim. Genel olarak fakir olmayı güzel bir şey gibi yansıtmaktan bahsettim
Ya şöyle söyleyeyim canım benim fakirlik güzel bir şey değil tabii hani fakirsin yapacak bir şey de yok ki elinden geleni yapmışsın bu para seni bir türlü bulmuyor ama bu her şeye yansıyor aşk hayatına romantizme özel hayatına iş hayatına borçlarım var ee ben karıyla mum ışığında dans edeyim adamın içinden bile gelmiyor
Bizim zamanımızda x mi vardı diyenlere "başkalarının zamanında da kıyafet yoktu, elde mızrak şeyde yaprakla mı gezelim" diyorum ve yoluma bakıyorum. Kimseye senin zamanında ne vardı diye sorulmadı, bu zamanda ne varsa ona göre hayatımı sürecem, bu kadar basit.
Ben salata yemiyorum ama sinir olduğum şeylerin altına imzamı atarım. Güncellemeye hashtag ile kategoriyi yaz bence. Yoksa aşk ilişkilerinde kalacak snfkfjk
1
6 Yorumla
Soran
7 ay
Soruyu atmadan önce cinsel yaşamdı ondan yazdım da kalsın neyse ahdjjss
Pek değil baak neyim var diyerek özenti ve düşüncesiz toplumdansa o kesimi tercih ederim. Bide yokluk daha bi güzel gelmeye başladı bana. Mesela bugün aklımdaydı şu soru hep: neden yokluk yokta varlık var?
Ahhh salata tabağı şahane görünüyor! 😍 Ama söylemek gerek; fakirliğin romantize edilmesi bence de sinir bozucu bir durum. Geçmişe özlem güzel bir şey, evet, ama bu durum yokluğu keyif gibi yansıtınca işin tadı kaçıyor. Herkes keşke toplumca daha rahat şartlarda yaşasa, değil mi?
Bu arada salata konusunu sen nasıl bol bol renklendirdiysen, hayata dair zorluklara da aynı şekilde tat katmalı diyorum! Sen bu konuda ne düşünüyorsun? 🍅🥗❤️
Çok umrumda değil böyle leyler ne kimsenin zengin olması ne de kimsnein fakir olması umrumda bile değil ben sadece insnalrda sevdiğim kişlerle ilgilenyorum ne de benim fakir bi aileden gelmem özgüvenimi ya da yapacağım şeyleri değiltiriyor ya da kendimi eksik hissetmemi sağlıyor
Fakirligi romantize eden insanlarla arama mesafe koyarim. Hic de kafaya takmaya gerek yok.
Tabi, zamaninda yokluk gormus herkes zaman zaman bu romantizme dusebilir. Bu illa ki fakirligi yucelttigi ya da maskeledigi anlamina gelmez. Bazen de bizim olaya bakis acimizdan dolayi yorumumuz yanlis olabilir.
Romantizm akımının fakirlikle zenginlikle alakası yok bence kendine değer ver ve hedeflerin doğrultusunda ilerle hiçbi insanı dikkate alma bu arada tabak güzel görünüyor
Evet rahatsız eder, ediyor da. Sürekli "şükür şükür et, daha fazlasını isteme, israftır" Gibi. Bu hayata bir kere geldim, elbette daha fazlasını isteyeceğim.