Dayanamıyorum bu acıya. Lütfen yorum yapın?

Tecavüz mağduru bir genç kadınım. Ve hiç iyi hissetmiyorum. Son günlerde kendime zarar verme düşüncesi sürekli aklımdan geçiyor. Bana bunu yapan kişi soruşturmadan bile sıyrıldı üstelik saygın bir meslekten ve hâlâ görevini sürdürüyor. Gerçekten yoruldum canım yanıyor dayanamıyorum. Eksik delillerle soruşturma üstü kapatıldı. Geç şikayet diye iftira sanıldı ya da bilmiyorum. Delilleri bütün olarak sunmak istedim tuttuğum avukat dosya hakkında beni yeteri kadar bilgilendirmedi dedi ki delilleri sundum ama savcılık baz almadan takipsizlik vermiş ancak dosya suretini aldım ve benim avukatım tarafından sunulan bir şey yok. O ara sıra bilgi almamı işine karışmak olarak görüyor. Savcıyla konuşurken sürekli git katibe sor diyor yüzüme bakmıyor. Gerçekten aklımı yitirecegim. Bu kadar kolay mı? Ben burada tetikte mi yaşayacağım. O kişi hâlâ dışarda üstelik takipsizlik ne demek. Sanki hiç delil yokmuş gibi. Ve süre bakımından birkaç delilin olduğu gibi çıkmaması zaten normal. Ben olay sonrası şok halindeydim ve evde annemin baskısı. Hemen gidip şikayetçi olamadım. Çok pişmanım zaten ama bu ülkede her şey mümkün değişen bir şey olmuyor. Ne yapmalıyım bir şey söyleyin zaten on günüm kaldı itiraz için avukat bana şüpheli geldi. Siz olsanız güvenir miydiniz? Bu saatten sonra hangi avukat dosyamı üstlenir? Birde kamusal yerde olay olmadı ispatı bu yüzden zor ancak kamera görüntülerinde savsaklik var eminim. Yeterince ilgilenilmedi.

Dayanamıyorum bu acıya. Lütfen yorum yapın?
Cevapla