Eşim biraz rahatsız iş yerinden bir arkadaşının arkadaşı serum takmaya gelecekmiş?

Neyse saaat 22.00 bunlar geliyoruz diye aradılar ama yanlarında erkek bir arkadaşları varmış oda gelse olur muymuş eşimde gelsin demiş bende dedim ki bu saatte hiç bilmediğimiz birinin arkadaşının arkadaşı ne. İşi var benim evimde söyle eşimin üstü müsait değil gelmesin de aşağıda beklesin dedim eşim sinirlendi sen çıkma bıktım bu konulardan dedi bende ne halin varsa gör ben çıkmıyorum dedim sonra e ben söyledim oğlan aşağıda bekleyecek merak etme dedi bende naparsan yap dedim ya ben sorun bende mi sizce

Eşim biraz rahatsız iş yerinden bir arkadaşının arkadaşı serum takmaya gelecekmiş?
Cevapla