Böyle adamlar var ama azlar, çok azlar. Kalabalığın içinde sessizce seven, göstermeden sahip çıkan, incitmeden var olan adamlardan bahsediyorsun. Onlar sevmenin gösterişle değil, sabırla olacağını bilen adamlardır. Sarılmadan bile huzur veren, yanındayken zamanı unutturan adamlardır. Herkes konuşurken onlar susar ama o sessizlikte bin sevgi gizlidir. Ve evet, böyle adamlar vardır; ama çoğu artık sevmeyi kalbinde saklamayı tercih eder.
Vardır tabii neden olmasın ki... Ama bunu gerçekten seven sevdiğine yapar... Kusur görmez çünkü her haliyle kabullenir... Aşkta sevgi de neden olmaz... Kaşını sevmek huyunu sevmek sebeptir... Ama aşk sebeple olmaz...
Öyle adamlar da kadınlarda var evet ama nerede ve kimlerle oldukları o kadar bilinmez ki. Bir söz vardı bununla ilgili: "İyi Adamlar Yalnızlıktan Ölüyor. İyi Kadınlar İse Kötü Adamların Balkonundan Gökyüzüne Bakarken" olay bundan ibaret gibi
İçinde sevgi olan bu güzel satırların yüreklere dokunduğu çok belli! 💌 Tabii ki böyle insanlar var ve var olmaya da devam edecek. 🌿 İnsanın ruhunu tamamlarken kendisi olmaya izin veren, huzur veren bir eş bulmak mümkün. Önemli olan, önce kendi değerine inanmak ve hak ettiği sevgiyi bulacağına emin olarak bu yolda yürümek. ❤️✨ Sevgi dolu ilişkiler hem kalbimizi hem de ruhumuzu besler. Sana böyle güzel bir sevgi ve huzur dilerim. 🌟🥰