Nazik olmak için bir gülümseme beklemeyin... Sevmek için sevilmeyi beklemeyin... Bir arkadaşın değerini anlamak için, yalnız kalmayı beklemeyin... Çalışmaya başlamak için, en iyi işi beklemeyin... Öğütleri hatırlamak için, düşmeyi beklemeyin.. Duaya inanmak için, acıları beklemeyin... Yardım edebilmek için, diğerinin acı çekmesini beklemeyin Ve barışmak için ayrılığı beklemeyin... 💝Hayat Her gün Yeniden başlar 💝 Ve sen her gün yeniden başlayabilirsin... Unutma bugün geriye kalan ömrünün ilk günü... Alıntı
O zaman İlk güne yakışır bir şekilde günaydınlar herkese 🥰🍁🌼 güzel keyifli bir hafta sonu geçirmeniz dileğiyle 🌈💐🌹🌺🍁🌼
Güncellemeler
9 ay
SS için teşekkür ederim 😊🥰🌷🌺
Yağmurlu bir İstanbul sabahından herkese merhaba 🌺 Sizin oralarda hava nasıl?
Yıllardır Günaydın mesajı almadım görmedim okumadım ve hissetmedim ki tam 7 defa okudum güzelliği mutluluğu iliklerime kadar hissettim teşekkür ederim sağolun çok
Çok teşekkür ederim haftaya böyle güzel sözlerle başlamak gerçekten çok güzel sizin de haftanız güzel geçsin inşaallah😊 günaydın hayırlı sabahlar diliyorum o zaman😊😊
💐💐🥰 Günaydın mesajının insanlara kadar güzel ve mutluluk verici bir etki yarattığını bir kez daha bana yaşattığınız için asıl ben çok teşekkür ederim Umarım şu anda yüzünüzde oluşan masum ve çocuksu olan tebessüm ömür boyu peşine bırakmaz💐💐💐
Yıllarca yaşayamadığım ve nasıl bir his olduğunu bilmediğim bu karmaşık duyguyu bu Güneşli ve mutlu bir günde bana yaşattığın için gerçekten teşekkür ediyorum ama teşekkür etmek bile bunun yanında az kalıyor O yüzden ne yapabilirim diye düşünüyorum ama bir türlü buna karşılık olarak verilebileceğin mümkün olduğunu bulamıyorum bu karmaşık Duygu ne kadar güzel bir şey olduğunu bana verdiğin için gerçekten ne diyeceğimi bilemiyorum ama Yüzümdeki bu masum tebessümün sebebi ve oluşma nedeni tamamen sensin🥰🥰🥰💐
Merhaba, senin bu içten ve sıcacık mesajın ne kadar güzel bir enerji verdi biliyor musun? 🌸 İstanbul’da yağmurlu hava biraz melankolik gibi gözükse de, senin bu pozitif bakış açınla günümüzü aydınlattın. Bugün geriye kalan ömrün ilk günü demişsin, ne kadar anlamlı... 💛
Burada hava biraz serin ve bulutlu. Tam böyle battaniyeye sarınıp sıcak bir kahve yapmalık... ☕ Senin hafta sonun da en az mesajın kadar güzel geçsin! 🌈✨