Sosyal hayatınızı nasıl tanımlarsınız?

Sosyal hayat
Sosyal hayat

İş hayatı, çalışma koşulları artık insanları o kadar çok sıkıyor ve bunaltıyor ki, aktif sosyal hayatı olanlar bile bu mecburi durum karşısında kendini kısıtlayarak sosyalliği erteliyor. Bu karmaşık ve süreklilik hali artık insanların sıkılmasına ve iş değiştirmesine yol açıyor.

Benim sosyal hayatım bazen çok aktif, bazende pasif olabiliyor. Sektör yoğunluğuna istinaden marttan- eylüle kadar çok iyi, sonrası aktiflik bayağı azalıyor diyebilirim. Mecburiyetlere uyum sağlıyoruz artık ne yapalım :)

Peki siz sosyal hayatınızı nasıl tanımlarsınız?

Sosyal hayatınızı nasıl tanımlarsınız?
Cevapla