yiaaa emeği geçen herkese teşekkürlerrr
Bir topluma girdiğinizde bütün gözler size çevriliyor mu?
yiaaa emeği geçen herkese teşekkürlerrr
bu bir parti, kumsal, havuz kenarı, bayramlaşma merasimi gibi toplantılar olabilir!!1
dikkat çekici misiniz?(görsel deki ben değilim )


Toplu taşımada çok rahatsız edici oluyor.
Diğerlerinde iyi kötü tanıdığın insanlar, geçenlerde karşılıklı oturulan koltuklarda otururken direk bön, bön suratımın her santimini inceledi, arkadaş.
Hayır yapan kadın, biz baksak sapık oluruz. Sağa sola bakıyorum, boşluğa bakıyorum. Yok anlamadı, en son biraz memnuniyetsiz surat ifadesi takınınca başka yöne baktı.
Çok rahatsız edici tanımadığınız insanlara böyle bakmayın lütfen.
Ne anlattınız , size mi bakıldı?
Alemsiniz siz ya. Sizin cinslerinizden daha bakiskani var mi acaba...
@düşünmektükenmektir rica etsem yoruma yorum yapmayıp kendi yorumunuzu yaparmısınız?
@düşünmektükenmektir ben öyle istiyorum
@düşünmektükenmektir kendi fikriniz yok mu da üye ile polemiğe girmeye çalışıyorsunuz? lütfen rica ediyorum, bu benim sorumda olmaz
Neden size prim vereyim? Polemik tan da sizin dusunceniz. Sorunuz değil, sorunuza yazanın yorumu ilgimi çekti. Size hiçbir açıklamam da olamaz.
@düşünmektükenmektir kişilere hakaret etmek en kolay yöntem mi? oluyor kalçam ile sorununuz var ise bu sizin sorununuz en iyisi ne ben biliyorum
@düşünmektükenmektir yeter bu kadar tamam lütfen kesermisiniz?
@düşünmektükenmektir Çökük kalca ile mi?
gönder celbi hemen
@düşünmektükenmektir ne anlatıyorsun ya sen saçmaladığının farkındamısın?
lütfen gidermisiniz sorumdan ya da engelleyeceğim sizi
@düşünmektükenmektir bakınız yanlış anlıyorsunuz aksien ben soru sahibi olarak üyeler arası çatışmalara izin vermiyorum sizide buradan engelliyorum zira gerçekten üzülecek durudmasınız
Evet hatta ben bunu pek farketmezdim bile. Eşimle nisanlıyken " insanlar ikide bir dönüp dönüp sana bakıyor durmadan farkında mısın?" diyordu. Bu güzellikle ilgili bir kavram olmaktan ziyade enerjisel olarak yüksek olmakla ilgili. Küçük çocuklar ve hayvanlar bile dönüp bakar ya da bana koşarak gelirler. İri ve tanımadık köpeklerde biraz ürkütücü olabiliyor bazen
Genelde enerjisel olarak filan bakarlar ve konuşmaya başladıkça daha çok dikkat çekerim genellikle yaşımdan daha çok olgun düşündüğümü ve enerjisel olarak da iyi insanlara geldiğim söylenir bir de okuduğum mesleğin tam gösterdiğimi söylüyorlar
Herkesin dikkatleri üzerine toplaması bence biraz özgüven ve enerjiyle alakalı 🌟! Eğer bir ortamda ışığını yansıtıyorsan, güleryüzlü ve samimiysen, insanların sana bakması çok doğal. Fiziksel çekicilik elbette etkili olabilir, ama bence asıl konu içindeki enerji 🌼. Kendini sev, ışığını göster ve gerisi zaten gelir!
Sen nasıl bir auraya sahipsin? 😊
Cevap
20Cevap
O kadar değil ama neşeli ve komik bir vaktimdeysem gözleri üstümde hissediyorum ister istemez ahsj
boyumun uzunluğu saçlarımın uzunluğu ha birde bıyıklarım sanırım ilgi çekiyor
Hayır kendime güvendiğim için kaygı yaratmıyorum. Herkes yoluna bakar.
Çevrilmiyor. Çevrilsin diye de bir beklentim yok zaten
Bazen evet — ama bu sadece dış görünüşle değil, enerjiyledir.
Kimi insanın ışığı girdiği odayı değiştirir, bakışları toplar.
Bazıları da sessizce fark edilir, ama unutulmaz. ✨
Sen girsen dikkatimi çekersin. Cunki sende içeriye çökük kalça var. Ölü kalça sendromu
konu ben değilim ama neyse
bu bir parti, kumsal, havuz kenarı, bayramlaşma merasimi gibi toplantılar olabilir!!1
Çirkin degisik olduğum için çekiyorum rahatsız edici
asla çirkin değilsin eminim
Böyle bi iddiam da cazibem de yok.
Ben hiçbir zaman olmak istemem
Evet olur baya
Hayır, genelde kaybolurum.
Evet bunu hep yaşıyorum
bayağıdır kalabalığa girmiyorum bilemedim
Ben de beklemiyorum ama hep dikkat çekiyorum
O ortamın ne olduğuna bağlı durum.
ne yani? cenazye gidince ayrı düğüne derneğe gidince ayrı tatile gidince ayrı ilgi mi çekiyorsunuz? ay çok güldüm ilginç cevap vereyim derken düşülen durum
Gül'ün diye yazmadım zaten. O sizin sorununuz efendim. Cenazeye gidince düğüne gider gibi ilgi çekiyorsanız o sizin meselemiz demektir. 😁
O ortamın ne olduğuna bağlı durum.
Bu ne pekala ortamın ne olduğuna bağlı neyse yiaa boş verdim yazdığınızdan mana çıkmadı
Saygiyla karşılarım efendim sıkıntı yok.
Parmakla gosteriyorlar
Çevrilir auram yüksektir
Ben hiç topluma girmem evden dışarı cikmiyorum
Hissediyordum
Yok hayır
Hayır. Bana çevrilse rahatsız olurum
Evet
Yeahhh
Hayır 🙄
%70 oluyor
Genellikle
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?