Yeni girdiğiniz bir ortamda herkesin bakışlarının üstünüzde olması normal midir?

Bu sene tekrardan üniversiteye başladım. Sene başından beri sınıftaki hiç kimseyle samimi değildim, ama sınıfımızda benimle yaşıt biri var ve onun sayesinde önce onunla samimi oldum, sonra onun sayesinde sınıftan 1-2 kişiyle daha konuştum. Bugün ise ders arasında sınıftan 8-10 kişi okulun bahçesinde oturmuştu ve ben de o çocukla birlikte dışarı çıktım ve onların yanına gittik. Çocuk diğer masalardan tane sandalye çekti ve tanesini bir kızın yanına, diğerini de o sandalyenin yanına indirdi. Sonra kendisi diğer sandalyeye oturdu, ben de kızın yanındaki sandalyeye oturdum. Ben oturur oturmaz kız kalktı ve ilk başta masanın diğer tarafına geçip ayakta sigara içti, sonra orada bir sandalyeye oturdu. Bir süre öyle oturduk. Normalde de fazla konuşkan biri olmadığım için hiç konuşmadım, ayrıca üstümde beyaz bir tişört vardı ve gün içinde neredeyse ortalama 30 fıs parfüm sıktığım için yakası parfümden biraz sararmıştı, ama parfüm lekesiydi. Neyse sonra bir süre daha oturduk ve masadaki birçok kişinin bana baktığını fark ettim. Ayrıca bunu kötü bir niyetle söylemiyorum, ama yanımdan kalkan kız da sınıftaki en güzel kızdı ve mini etek, siyah ince külotluçorap giymişti. Maalesef ben de doğma büyüme Konya'lı olduğum için pek alışkın değilim. Sizce neden herkes bana odaklanmış olabilir? Ayrıca yüz temizliğime de çok dikkat ederim. Gün içinde her fırsatta aynadan yüzüme bakıyorum, onun haricinde ise ortalama 5-6 kez telefonumun ön kamerasından kendime bakıyorum, ama dün oraya oturmadan önce bakmadım ve sonrasında baktığımda burnumda küçük bir kir olduğunu fark ettim.

Yeni girdiğiniz bir ortamda herkesin bakışlarının üstünüzde olması normal midir?
Cevapla