Geçmişimdeki yaşadığım insanları unutamıyorum niye?

Evet geçmiş zamanımdaki insanlar şimdiki insanlar ile aynı değil bu komşular akrabalar vs evliyim şu an niye böyle hayat ben hayatın bakış açısını geçmişimdeki insanlar gibi aynı olarak düşünüyorum tüm insanların bakışlarını daha ama aynı değil
Geçmişimdeki yaşadığım insanları unutamıyorum niye?
Cevapla