Türklerle evlenmek istemiyorum yabancilarla evlenmek istiyorum ego mu bu?

Bunun nedenini farklı kültür tanımak istemem ve Alman İspanyol vs evlenmek istiyorum bunun en büyük nedeni şu an ki nesil bile erkek gibi olmalari kizi kız gibi hissettirmeleri örneğin İspanyaya gittim çok az var kadının kalkıp hesap ödediği erkek öder çünkü görüşüm bu benim ben hediyeler alırım bu normal gider en pahalı hedieyyi alırım bu normal ama hesap ödemem ztn pahalı yerlere gitmeyiz ama hesap ödemek kalkıp erkek gibi hissettiriyor linç yiyicem ama benim düşüncem bir kız söyleyince ego oluyor ama erkekler Rus isteyince hakları diyorlar

Güncellemeler
8 ay
+ Türk erkekleri cidden artık kız gibi olmaya feminlesmeye başladı kız giysileri giyen varya cidden erkek gibi erkek yok ! Kadına hesap ödeten var çocuk gibi kadını markette yollayan var o orada oturuyor evinde kadın markete gidiyor kendim yaşadım sevgilimle cafedeydik sigaram bitti kalkıp gelmedi benle gece karanlığı birde ayrılmıştım sonra ztn fakir edebiyatı yapıyordu sürekli kadın bendne fazla alırsa mutlu olurum ama dile getirmesin vs vs kumardan 4 göz olmuştu ztn
Türklerle evlenmek istemiyorum yabancilarla evlenmek istiyorum ego mu bu?
Cevapla