Türkiye nüfusunun 30 milyon olması sizce iyimi kötümü?

Bence 50 sene sonra nüfus 30 milyona kadar azalacak gibi çünkü kimse evlenmiyor özellikle erkeklerin bi çoğunda evlilik düşüncesi bile yok sizce böyle bir nüfus iyimi olur kötümü

Türkiye nüfusunun 30 milyon olması sizce iyimi kötümü?
Cevapla