Tuike göre 2100 yılına kadar Türkiye nüfusu 54 milyona dusecekmis bu konuda ne düşünüyorsunuz?

O 54 milyonunda yarışı kürtk yarısı Arap olur zaten Türk diye bişey kalmicak bu gidişle ülkede bu şartlarda kimse evlenemiyor evlense çocuk yapamıyor yapsa da 1 tane anca yapıyor ekonomi b, k gibi olunca

Tuike göre 2100 yılına kadar Türkiye nüfusu 54 milyona dusecekmis bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla